تاریخ انتشار: 1399/11/27 20:00
نمازی حضورش در جمع آبی پوشان را تکذیب کرد
کد خبر: 44565

هیچ تماسی از استقلال با من نگرفتند، خودم هم قرارداد دارم

مربی سابق تیم ملی اعلام کرد هیچ تماسی از سوی استقلالی‌ها برای حضور در کادرفنی نداشته است.
 هیچ تماسی از استقلال با من نگرفتند، خودم هم قرارداد دارم

بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر انبوهی از شایعات درباره کادرفنی آبی های پایتخت ایجاد شده است. یکی از این شایعات احتمال حضور امید نمازی دستیار سابق کارلوس کی روش در تیم ملی و سرمربی سابق ذوب‌آهن است.

نمازی اما که در فوتبال آمریکا فعالیت می‌کند حضورش در استقلال را تکذیب کرد. او در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «چند وقتی است هواداران عزیز استقلال در فضاها و کانال‌های مجازی اسم بنده را به عنوان مربی‌ای نام برده‌اند که احتمالا با حضورم در کادرفنی این تیم بتوانم در راه دست یافتن به قهرمانی در لیگ و موفقیت در بازی های آسیایی کمکی باشم.»

وی ادامه داد:«ضمن تشکر از این عزیزان مهم است همینجا اعلام کنم که من تا آخر سال میلادی(2021) با تیم دینامو هیوستون در لیگ برتر آمریکا قرارداد دارم و با توجه به اینکه فصل جدید بزودی شروع خواهد شد، این امکان برای من وجود ندارد که برای دستیاری در استقلال از تعهد فعلی خودم بگذرم و به ایران برگردم.»

دستیار سابق کارلوس کی‌روش همچنین گفت: «در ضمن از طرف باشگاه استقلال هیچ تماسی با بنده در این زمینه گرفته نشده، لذا فکر می‌کنم دامن زدن به این موضوع تنها می‌تواند به حاشیه‌هایی که در اطراف تیم استقلال است، اضافه کند. این تیم بیش از هرچیز احتیاج به آرامش دارد و کادرفنی این تیم باید حمایت شود.»

امید نمازی صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: «بازهم از هواداران عزیز ممنونم که در این مقطع مرا شایسته این امر می‌بینید و امیدوارم در آینده بتوانم نقشی در موفقیت‌های این تیم داشته باشم... درود بر شما.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe9q8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جزئیات پرونده فولاد و استقلال در دادگاه CAS از زبان آذری