تاریخ انتشار: 1399/11/27 20:19
سرمربی سپاهان میهمان برنامه فوتبال برتر می‌شود؛
کد خبر: 44563

بازگشت محرم به تلویزیون ملی پس از 4 سال و 8 ماه

اگر امیرقلعه نویی موفق به شکست دادن پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل اول رقابت های لیگ بیستم شود، کمک خواهد کرد تا شاگرد سابقش در اولین فصل مربیگری قهرمانی نیمه اول مسابقات را جشن بگیرد.
بازگشت محرم به تلویزیون ملی پس از 4 سال و 8 ماه

سوم خردادماه 1395 خیلی چیزها با شرایط امروزش کاملا متفاوت بود و تیزر برنامه نود که پخش شد، سه بخش اصلی آن به شرح زیر بود:

*صعود نفت آبادان به لیگ برتر

*گفتگو با مهدی طارمی آقای گل لیگ

*بررسی مشکلات فصل سپاهان با محرم نویدکیا

نفت آبادان حالا موفق شده برخلاف دوره های قبلی حضورش در لیگ برتر، به حضورش در این مسابقات تداوم ببخشد و در لیگ بیستم یکی از قابل احترام ترین تیم های مسابقات بوده است. مهدی طارمی برای صحبت در مورد کسب آقای گلی لیگ پانزدهم روی خط آمده بود و محرم نویدکیا روزهای پایانی دوران بازیگری را سپری می کرد؛ روزهایی که برای این چهره تکرارنشدنی فوتبال ایران و اصفهان با دشواری های زیادی همراه شده بود و با دلخوری از تیم محبوبش و فوتبال خداحافظی کرد.

محرم نویدکیا حالا و در لیگ بیستم در شرایطی به عنوان سرمربی به دنیای فوتبال بازگشته که شروع بسیار خوب او در کسوت جدید، خیلی از کارشناسان فوتبالی را سورپرایز کرده است. او همان آرامش مثال زدنی‌ای که در دوران فوتبال داشت را اینبار روی نیمکت از خود نشان می‌دهد و حتی می‌تواند خودش و تیمش را قهرمان نیم فصل اول لقب بدهد. او امشب میهمان برنامه فوتبال برتر است و صحبت های او در مورد شرایط سپاهان و آرزوهایی که در نقش جدید در سر می پروراند، جذاب و دیدنی خواهد بود.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان مهمان امشب برنامه فوتبال برتر خواهد بود

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oq7bg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مرد درسایه سپاهان و نقش او در موفقیت‌ها