تاریخ انتشار: 1399/11/28 12:45
کد خبر: 44527

ربیعی: از محرم حلالیت می‌طلبم

محمد ربیعی در برنامه سلام صبح بخیر و در مورد پرخاشگری نیمکت تیم های لیگ برتری به نکات جالبی اشاره کرد و در جایی از صحبت هایش اشتباهاتش را هم قبول کرد.
 ربیعی: از محرم حلالیت می‌طلبم

سرمربی مس رفسنجان در برنامه سلام صبح بخیر به سعید اکبری – مجری برنامه گفت: خود من در بازی با ذوب آهن از داور بازی کارت زرد دریافت کردم (با خنده) اما گاهی اواقات اعتراض به داوری اجتناب ناپذیر است. من این را البته اعتراض به داوری تعریف نمی کنم. گاهی با داور در مورد یک صحنه اختلاف نظر پیدا می کنم. داوران قابل احترام و بدون شک جز قشر زحمتکش فوتبال به حساب می آیند.

محمد ربیعی در واکنش به این سوال که تنها اعتراض به داوری مطرح نیست و گاها نیمکت های دو تیم به هم پرخاشگری می کنند؛ گفت: این یک مسئله شخصی است و من دوست ندارم در مورد آن صحبتی داشته باشم. همیشه تلاشم بر این بوده که به اساتید خود احترام بگذارم. در جریان بازی رقابت وجود دارد و هر نیمکتی سعی می کند برنده بازی باشد. من مربی جوانی هستم و اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کنم. البته من نزدیک به 12 – 13 سال است که سرمربیگری می کنم و همیشه در این مدت سعی کردم به همکاران و اساتید خود احترام بگذارم.

سرمربی موفق و جوان مس رفسنجان بار دیگر تکرار کرد گاهی اعتراض به داوری اجتناب ناپذیر است و ادامه داد: این شاید به خاطر تعدد داوران در بازی های این فصل باشد. برخی از اشتباهات سرنوشت بازی ها را تغییر می دهد با این حال و در هر شرایطی باید به داور احترام بگذاریم. نمونه اش در بازی با سپاهان ما گلی زدیم که بعد از 3 – 4 دقیقه برگشت داده شد و سبب اعتراضات شدید از سوی نیمکت ما شد که من همین جا از محرم نوید کیا که دیشب در برنامه فوتبال برتر به من لطف داشت عذرخواهی می کنم. و اگر رفتار من داوری یا کادر فنی تیمی را آزرده خاطر کرده حلالیت می طلبم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ljaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ربیعی: داور با پرسپولیسی ها مهربان بود
ناراحتم، نباید روی ضربه ایستگاهی گل می‌خوردیم