تاریخ انتشار: 1399/11/29 18:36
کد خبر: 44442

حسینی:درست نیست کسی را قضاوت کنیم

سرمربی جدید ذوب‌آهن گفت: امیدوارم لیاقت این را داشته باشم که از پس این وظیفه سنگین بر بیایم.

حسینی:درست نیست کسی را قضاوت کنیم

مجتبی حسینی در حاشیه اولین حضورش در تمرین ذوب‌آهن اظهار کرد: من جاهای زیادی کار کردم اما باشگاه ذوب‌آهن یکی از با قدمت ترین و ریشه دار ترین باشگاه‌های ایران است و خیلی خوشحالم که توانستم به این تیم بیایم و خدا به من لطف داشت. ان‌شاءالله بتوانم با یک کار خوب از پس این بحران بر بیایم. تلاش می‌کنیم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

او در پاسخ به این سوال که لیستی برای جذب بازیکن به باشگاه داده است یا خیر گفت: فعلا نه. ابتدا باید بازیکنان تیمم را ببینیم و بدانم چه کیفیتی دارند.

سرمربی جدید ذوب‌آهن درباره بازی این تیم با فولاد گفت: خیلی بازی مشکلی داریم چون فولاد در خانه به کسی باج نمی‌دهد و روز سختی برای‌مان باشد اما به تیم‌مان ایمان داریم و می‌رویم بجنگیم تا به امیدخدا بتوانیم سر بلند باشیم.

او در پاسخ به این سوال که شخص جدیدی به کادرش اضافه می‌کند یا خیر، عنوان کرد: فعلا با همین کادر ادامه می‌دهیم تا ببینیم چه می‌شود و اگر نیاز بود فردی را اضافه می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که برای بهتر شدن روند ذوب‌آهن چه برنامه‌ای دارید، بیان کرد: برنامه‌مان این است که کار کنیم.

او درباره نارضایتی مسئولان نفت مسجدسلیمان از جدایی او گفت: نمی‌خواهم درباره این مساله صحبت کنم اما اگر آن‌ها می‌خواهند حرف بزنند، من هم حرف می‌زنم. من خیلی در آن تیم زحمت کشیدم اما درست نیست کسی را قضاوت کنیم چون کسی از مسائل خبر ندارد. قضاوت نشویم خیلی بهتر است.

حسینی اضافه کرد: امیدوارم لیاقت این را داشته باشم که از پس این وظیفه سنگین بر بیایم. ایمان دارم این بازیکنان توانایی انجام کارهای بزرگی را هم دارند و مطمئنم می‌توانیم از این بحران در بیایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2reoey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز تمرین گاندو ها با حسینی