تاریخ انتشار: 1399/11/30 12:24
کد خبر: 44416

آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس

کادر فنی قرمزها جذب مهاجم و مدافع را بصورت در دستور کار قرار داده است و چند نفر در این دو پست کاندیدا شده اند تا حداقل یک مدافع و یک مهاجم جذب شوند.
آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته و پس از دریافت لیست بازیکنان مورد نیاز یحیی گل محمدی سعس کرده اند تا باب مذاکره را با گزینه‌های کادر فنی باز کنند، اما آنچه مشخص است جذب برخی گزینه‌ها بدلیل عدم امکان فسخ قرارداد منتفی شده و پیگیری‌ها برای سایر گزینه‌ها ادامه دارد.

اغلب کاندیدا‌های کادر فنی برای پست مهاجم و مدافع همان نفراتی هستند که قبلا و در نقل و انتقالات تابستانی هم مدنظر بودند، اما امکان جذب شان میسر نشد و کادرفنی و باشگاه ناچار به خرید‌های دیگر شدند.

گل محمدی و مطهری جذب دو گزینه را ویژه پیگیری می‌کنند و باشگاه که در جریان جزئیات است گفته هر زمان لازم بود سایر اقدامات را برای رفع موانع بعدی پیگیری می‌کنیم.

گفته می‌شود مذاکرات با شهریار مغانلو در پست مهاجم تا الان مثبت بوده و باشگاه منتظر پاسخ نهایی سرمربی باشگاه سانتاکلارا پرتغال برای جذب این بازیکن است و توافقات با خود این بازیکن انجام شده است، در صورتی که مشکلی در جذب این بازیکن به وجود بیاید باشگاه سراغ گزینه‌های بعدی کادر فنی در این پست خواهد رفت.

در خط دفاع علیرضا ابراهیمی (مدافع گل گهر سیرجان) و فرشاد فرجی (مدافع شهرخودرو) گزینه‌های نخست یحیی هستند که مذاکرات با باشگاه‌های این دو بازیکن ادامه دارد و هر دو آن‌ها با مشکل دریافت رضایت نامه مواجه هستند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد با توجه به جذب مهدی ترابی و همچنین بازگشت عیسی آل کثیر به جمع قرمز‌ها پس از طی شدوران محرومیت با جذب یک مدافع و یک مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به کار خود پایان دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pb89o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش باشگاه پرسپولیس به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم