تاریخ انتشار: 1399/12/01 16:33
کد خبر: 44372

عدم ثبات، بلای جان دوشت‌داشتنی‌های قائم‌شهر/ لطفا نساجی را نابود نکنید

«عملکرد نساجی مازندران در نیم فصل اول، ترس تکرار کابووس حضور در لیگ دسته اول را برای هوادارانش بوجود آورده است»
عدم ثبات، بلای جان دوشت‌داشتنی‌های قائم‌شهر/ لطفا نساجی را نابود نکنید

به جرأت می‌توان گفت کمتر کسی وجود دارد که از تیم نساجی مازندران بدش بیاید و‌ بدون شک این تیم یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تیم‌های شهرستانی  تاریخ فوتبال ایران است.

تیمی که سال‌ها تا آستانه صعود به لیگ‌برتر پیش رفت و به هدفش نرسید اما آنقدر جنگید تا بالاخره در اردیبهشت ۹۷ حقش را از فوتبال گرفت و به لیگ برتر راه پیدا کرد و آرزوهای مردم قائم شهر رنگ واقعیت گرفت.

نساجی پس از دو فصل حضور در لیگ برتر تجربه لازم را بدست آورد و همگان انتظار حضوری محکم‌تر را در لیگ بیستم  از آنها داشتند.

اما لیگ بیستم به شکلی عجیبی برای مازنی‌ها شروع شد و جدایی سرمربی تیم و پیوستن ناگهانی‌اش به استقلال، نگرانی را در میان نساج‌ها بوجود آورد.

سپردن سکان تیم به وحید فاضلی  دستیار سرمربی سابق که تجربه‌ای در سمت سرمربی‌گری نداشت تصیمیم عجیب مدیران نساجی بود و در قابل پیش‌بینی‌ترین اقدام  در میانه راه هم برکنار شد و مجید جلالی برای دومین بار هدایت این تیم را برعهده گرفت.

نساجی در نیم فصل اول لیگ بیستم ۲ برد، ۳ تساوی و ۱۰ شکست را در کارنامه ثبت کرده و با ۹ امتیاز در رده ۱۵ جدول جای گرفت.

نساجی تنها تیم در نیم فصل اول بود که تعداد شکست‌هایش دو‌رقمی شده و با ۲۰ گل خورده از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ در خط دفاعی است.

هواداران نساجی که تیمشان  لیگ نوزدهم را با رتبه ۹ به پایان رسانده بود به شدت نگران افت شدید تیم خود هستند و دوست ندارند حضور در لیگ برتر را که با سالها تلاش و سختی بدست آمده، راحت از دست برود.

عدم ثبات در ارکان مختلف باشگاه یکی بزرگترین دلایل احوال این روزهای نساجی بوده و در آماری منحصر به فرد این تیم در دو فصل و نیم اخیر، حضور ۵ سرمربی و ۵ مدیر را تجربه کرده است.

ببر‌های مازندران در فصل گذشته و خصوصاً نیم‌فصل دوم نمایشی چشم‌نواز داشتند و تیمی یکدست و خطرناک بودند اما تصمیمات اشتباه مدیران سایه‌ای  از آن نساجی قدرتمند را باقی گذاشته است.

قطعاً نیم‌فصل دوم لیگ بیستم بزرگترین چالش لیورپول ایران در سال‌های اخیر است و تقویت این تیم در نقل‌وانتقالات زمستانی نقش مهمی در آینده آنها خواهد داشت امافعلا در نساجی این مدیران هستند که جابه‌جا می‌شوند.

مجید جلالی از با تجربه‌ترین مربیان لیگ برتر است و حضور او و همچنین حمایت‌های هواداران که در سخت ترین شرایط در کنار تیمشان بوده‌اند تنها بارقه‌های امید برای نجات نساجی از باتلاق لیگ بیستم است.

به قلم پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455zqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پول رویا را محقق نکرد/ تراکتور همچنان دور از آرزو‌های پُر شورها