تاریخ انتشار: 1399/12/06 02:58
تعیین تکلیف تیم ماشین سازی؛
کد خبر: 44110

پاشازاده صبح امروز در تبریز

سرمربی جدید ماشین سازی انتخاب شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امروز صبح معرفی می شود.
پاشازاده صبح امروز در تبریز

تیم ماشین سازی تبریز با وحید بیاتلو وارد لیگ بیستم شد اما نتوانست عملکرد خوبی با این سرمربی جوان داشته باشد. عمر سرمربیگری بیاتلو در ماشین تنها پنج هفته بود و بعد از پایان همکاری او با سبزپوشان، سعید اخباری به عنوان سرمربی موقت ماشین سازی انتخاب شد.

ماشین سازی با سعید اخباری نیم فصل اول مسابقات را به پایان رساند. این تیم در پایان دور رفت با کسب 8 امتیاز، در رتبه شانزدهم قرار گرفت. با توجه به پایان همکاری باشگاه ماشین سازی با اخباری، این باشگاه برای جذب سرمربی جدید با گزینه های مورد نظر خود وارد مذاکره شده و بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه سرمربی جدید خود را انتخاب کرده است.

مهدی پاشازاده، گزینه ای است که ماشین سازان برای هدایت تیم شان برای نیم فصل با او به توافق رسیده اند و قرار است این مربی امروز صبح برای نهایی کردن قرارداد خود در محل باشگاه ماشین سازی حضور بیابد. به این ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تکلیف نیمکت تیم ماشین سازی سه روز بعد از تعیین تکلیف نیمکت تراکتور، مشخص خواهد شد.

لازم به ذکر است که مهدی پاشازاده هدایت تیم پاس همدان را در این فصل بر عهده داشت اما به دلیل مشکلات موجود در این باشگاه، چند روز پیش از سمت خود استعفا داد. او که یکی از لژیونرهای فوتبال ایران در دهه هفتاد و هشتاد بود، پیش از این نیز با هدایت تیم شهرداری تبریز، سابقه حضور در فوتبال تبریز را داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmxno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مهدی پاشازاده سرمربی ماشین سازی، کاظم محمودی سرپرست
معارفه سرمربی جدید ماشین سازان فردا برگزار می شود