تاریخ انتشار: 1399/12/07 09:52
کد خبر: 44057

پرسپولیس نباید مغرور شود/ این تیم باید قهرمان شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس نباید مغرور شود، آنها باید در ادامه بازی‌ها همین قدر مقتدر پیش بروند تا به هدف بزرگ خود که قهرمانی است برسند.
پرسپولیس نباید مغرور شود/ این تیم باید قهرمان شود

«ناصر محمدخانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: پرسپولیس به آنچه شایسته و لیاقتش را داشت رسید و توانست با قاطعیت عنوان قهرمانی نیم فصل اول را کسب کند.

وی افزود: پرسپولیس در بازی با گل‌گهر سیرجان دست به کار بزرگی زد و پیروزی بزرگی را به نام خود ثبت کرد.قرمزپوشان در این جدال ۹۰ دقیقه صاحب توپ و میدان بودند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از تماشای فوتبال شناور و هجومی پرسپولیس لذت بردم، آنها در زمین مسابقه هر کاری که خواستند انجام دادند.

محمدخانی تصریح کرد: پرسپولیس با این پیروزی پرگل برای تمام مدعیان لیگ برتر خط و نشان کشید و ثابت کرد به چیزی جز قهرمانی پنجم فکر نمی‌کند.

وی تاکید کرد: گل‌گهر تیم خوبی بود و در لیگ امسال یقه خیلی از تیم‌های مدعی را گرفت اما در بازی با پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت و فقط تماشاگر قدرت قرمزپوشان پایتخت بودند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس نباید مغرور شود، آنها باید در ادامه بازی‌ها همین قدر مقتدر پیش بروند تا به هدف بزرگ خود که قهرمانی است برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmqj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسری بزرگ برای باشگاه پرسپولیس