تاریخ انتشار: 1399/12/07 16:59
کد خبر: 44039

نقل‌و انتقالات زمستانی در فوتبال ایران؛ همه دارند به تیم‌های سابق‌شان برمی‌گردند

نقل‌و انتقالات زمستانی در فوتبال ایران؛ همه دارند به تیم‌های سابق‌شان برمی‌گردند

نقل‌و انتقالات زمستانی در فوتبال ایران شروع شده و باشگاه‌ها در حال رفع نقاط ضعف‌شان هستند. تا اینجا اما مهم‌ترین اخبار مربوط به بازگشت 2بازیکن و 2مربی به تیم‌های سابق‌شان است.

  مهدی ترابی در پرسپولیس
در مورد مهدی ترابی، با توجه به شکست حضور این بازیکن در العربی قطر کاملا قابل پیش‌بینی بود که او به پرسپولیس برگردد. این اتفاق رخ داده و ترابی هم‌اکنون در حال تمرین با سرخپوشان است. در صورت باز شدن پنجره نقل‌و انتقالاتی باشگاه، این بازیکن از ابتدای نیم‌فصل دوم می‌تواند برای تیمش به میدان برود. ترابی قبل از پیوستن به لیگ ستارگان قطر، یک‌سال‌ونیم برای پرسپولیس بازی کرد و یکی از بهترین نفرات این تیم بود. سبک جدایی او باعث دلخوری هواداران شده است.
  رسول خطیبی در تراکتور
این یکی تا حدود زیادی غیرمنتظره و ناگهانی بود. رسول خطیبی پیش از این در لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم سابقه حضور روی نیمکت تراکتور را داشت اما بعدا مسیرش به سمت ماشین‌سازی و آلومینیوم اراک چرخید. خطیبی نیم‌فصل اول خوبی در اراک داشت و با آلومینیوم درست به اندازه تراکتور امتیاز جمع کرد. او حالا به تبریز برگشته تا شاید امید به کسب عنوان قهرمانی را به تراکتور برگرداند.
  پیمان بابایی در تراکتور
پیمان بابایی نخستین صید درشت تراکتور از بازار زمستانی بود؛ بازیکنی که از ماشین‌سازی تبریز جذب شد و پیش از آن سابقه حضور در گسترش فولاد را هم داشته است. بابایی تربیت‌شده تیم جوانان تراکتور است و یک فصل هم در تیم بزرگسالان بازی کرده، هرچند 2بازی بیشتر به او نرسیده است. این پیمان اما با آن بازیکن قبلی خیلی فرق دارد و شاید گره از کار تراکتور باز کند.
  مجتبی حسینی در ذوب‌آهن
سرمربی نفت مسجدسلیمان در نیم‌فصل اول در حالی این باشگاه را ترک کرد و برای دور برگشت لیگ بیستم هدایت ذوب‌آهن را پذیرفت که قبلا هم سابقه دستیاری و هم سابقه سرمربیگری در این تیم را داشته است. اصولا دوران سرمربیگری حسینی از زمانی شروع شد که یحیی گل‌محمدی ذوب‌آهن را ترک کرد و مدیران باشگاه او را به‌عنوان نفر اول برگزیدند.
  نفر بعدی کیست؟
احتمال اینکه در این زمستان باز هم بازگشت مشابه داشته باشیم کم نیست. به‌عنوان مثال این روزها از حضور احسان حاج‌صفی در سپاهان زیاد حرف زده می‌شود اما روشن نیست این اتفاق رخ بدهد. خود احسان چند‌ماه پیش به صراحت گفته بود بسیار مایل است به سپاهان برگردد و بار دیگر پیراهن این تیم را بپوشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oq5yo

آخرین اخبار