تاریخ انتشار: 1399/12/08 14:43
کد خبر: 43992

بمب‌هایی که هنوز نترکیده است/ روزهای پر خبر در راه است

«نقل و انتقالات نیم‌فصلی لیگ برتر ایران هنوز به نقطه اوج خود نرسیده و روز‌های آینده اتفاقات مهمی رخ خواهد داد»
بمب‌هایی که هنوز نترکیده است/ روزهای پر خبر در راه است

پایان نیم فصل اول لیگ بیستم با آغاز نقل‌وانتقالاتی زمستانی همراه بود و‌ پیش از آن همه زمستانی پر از جابه‌جایی را برای لیگ برتر پیش‌بینی می‌کردند.

از بازگشت لژیونر‌های ناموفق تا جدایی بازیکنان ناراضی همه خبر از بمب‌های زیادی برای این پنجره زمستانی می‌داد اما تا اینجای کار فعلاً اتفاق خاصی رخ نداده است.

پرسپولیس که یک روز در میان با دستور فیفا پنجر‌ه‌اش باز و بسته می‌شود در حالی که زمستان پر ورودی برایش پیش‌بینی می‌شد فقط مهدی ترابی را جذب کرد و علی‌رغم کمبود بازیکن در خط دفاع و نوک حمله هنوز اقدام خاصی را انجام نداده و بر اساس شنیده‌ها پرونده خرید شهریار مغانلو لژیونر حاضر در لیگ پرتغال همچنان باز است و طی یکی دو‌روز آینده تکلیف این انتقال مشخص می‌شود.

سپاهان تیم نائب قهرمان نیم فصل هم بر اساس شنیده‌ها تا اینجای کار با سعید مهری بازیکن تراکتور به توافق رسیده و اصفهانی‌ها بدنبال خرید یک هافبک وسط هم هستند.

رضا دهقانی و الغسانی دو جدا‌شده‌ی قطعی این تیم هستند و  مهدی کیانی و محمد‌رضا خلعتبری هم به درب‌های خروجی تیم  نزدیک هستند و احتمالا به زودی خبر عقد قرارداد آنها با تیم‌های دیگر به صورت رسمی اعلام شود.

استقلال تیم سوم جدول هم که تا پیش از آغاز مهلت جابه‌جایی بازیکن اسامی زیادی همچون

مهدی کیانی، اشکان دژاگه، پیمان بابایی، احسان حاج صفی، امین قاسمی نژاد، میلاد جهانی و طالب ریکانی برای ورود به این تیم مطرح می‌شد تا اینجای کار هیچ خریدی را انجام نداده و مدیران فقط به هوادارانشان وعده می‌دهند.

البته اخباری هم از درخواست جدایی بازیکنانی همچمون  سیاوش یزدانی، مهدی قائدی، حسین حسینی و ... هم به گوش می‌رسد که برای صحت و سقم آن باید تا روز‌های آینده منتظر ماند و دید تکلیف این تیم چه می‌شود.

نساجی که نیم‌فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشت فعال‌ترین تیم در نقل‌وانتقالات بود و مجید جلالی با خرید مرتضی آقا‌خان،جلالی راد، اکبر صادقی، رضا دهقانی و علی آل‌کثیر می‌خواهد  نیم فصل دوم نمایشی متقاوتدرا به اجرا بگذارد.

تی‌تی‌های تبریزی هم تا امروز شاهد خرید پیمان بابایی مهاجم زهر‌دار ماشین سازی بوددند و احتمال هایجک کردن مهدی کیانی بازیکن سپاهان از استقلال هم برای آنها بسیار بالا است.

اما مهم‌ترین عملکرد تراکتور در زمستان امسال حفظ ستار‌هایی همچون حاج‌صفی و‌ دژاگه بود که مشتریان مهمی داشتند.

آنچه مسلم است بازار زمستانی نقل‌وانتقالات این فصل آبستن حوادث زیاد خواهد بود که هنوز اتفاق نیافتاده است و صنعت‌نفت، ذوب‌‌آهن، شهر خودرو به همراه تیم‌های بالای جدول در روز‌های آینده پر خبر خواهند بود.

به قلم پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkdw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری تمرین پرسپولیسی‌ها در ۲ گروه