تاریخ انتشار: 1399/12/08 17:52
کد خبر: 43980

ترفندی که میلیچ به دیگر بازیکنان استقلال یاد داد

غیبت میلیچ در استقلال به 44 روز رسید تا استقلالی ها بدانند که او برای بازگشت شوخی ندارد.
ترفندی که میلیچ به دیگر بازیکنان استقلال یاد داد

زمانی که هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال بدون اطلاع و هماهنگی ایران را (به دلیل عدم پرداخت حق و حقوقش) ترک کرد، پرواضح بود که صدای اعتراض دیگر بازیکنان استقلال هم در خواهد آمد. میلیچی که تا بخشی از طلبش پرداخت نشود، بازنمی‌گردد. تا جایی که ۴۴ روز از رفتن او گذشته است. حالا به جایی رسیده که بازیکنان دیگر استقلال هم این ترفند را یاد گرفته‌اند.

البته پرداخت به موقع حق و حقوق بازیکنان وظیفه مدیران باشگاه است اما کمتر تیم بزرگی را سراغ داریم که بازیکنانش بابت عدم پرداخت حقوق و دستمزد روزها و هفته‌ها در تمرینات حاضر نشوند. در این بین بازیکنانی هستند که حقوق‌شان هم پرداخت شده اما به دنبال افزایش رقم قرارداد هستند.

استقلالی که لنگ ۱۴۰ هزار یورو بدهی به بودوروف است تا پنجره نقل و انتقالاتش باز شود، حالا باید قهر بازیکنانش را هم ببیند و تا پرداختی نداشته باشد، ستاره‌هایش در تمرینات حاضر نمی‌شوند. 

امیدواریم این آخرین خبری باشد از قهر و غیبت بازیکنان در تمرین استقلال. امیدواریم اعضای مهم باشگاه این سکوت بی معنی را بشکنند و دنبال راه حلی برای تهیه منابع مالی باشند. اتفاقات و حواشی اخیر یک نفر را سیبل نخواهد کرد، بلکه همه اعضا در پدید آمدن این مشکلات مقصر هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emapv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا استقلال به زمین نفت بازنگشت؟