تاریخ انتشار: 1399/12/10 16:02
کد خبر: 43861

مطهری: بازیکنان پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم شخصیت قهرمانی دارند.
مطهری: بازیکنان پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارند

 حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: قهرمانی نیم فصل پرسپولیس را به روح مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیر تقدیم می‌کنم. این شروع خوب و قهرمانی نیم فصل باید با پایان خوب تمام شود. در نیم فصل دوم بازی کردن مثل رانندگی در شب می‌ماند، باید نهایت تمرکز و دقت را داشته باشیم چون کوچکترین اشتباه ما را از مسیر قهرمانی دور می‌کند. باید با تمرکز و دقت کارمان را پیش ببریم چون سرعت و شتاب در نیم  فصل دوم واقعا به کار ما نخواهد آمد.

وی افزود: بعد از دو روز تعطیلی باعث شد بازیکنان ما هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روانی آماده شوند. ان‌شاءالله انگیزه  تلاش را در بازی فردا ببینیم. من دو سال در باشگاه سایپا به عنوان مربی کار کردم. آنها منظم هستند و تشکیلات دارند و گروه فنی خوب و قابل احترامی دارند. ما سعی می‌کنیم بعد از انجام یک فوتبال خوب و قابل احترام بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. در فضای مجازی درباره نقل‌وانتقالات از ما سوال می‌شود که مهم است بگویم بحث نقل‌وانتقالات برای هواداران و کادر فنی مهم است. ما لیستی را به باشگاه دادیم و باشگاه پیگیر است که این نفرات را به جمع ما اضافه کند. دیگر وظیفه باشگاه است که نفرات را جذب کنند. چون ما در چهار جام شرکت می‌کنیم و شرایط سختی را داریم و نیاز داریم در چند پست بازیکن جذب کنیم.

وی همچنین گفت: همدلی و یکدست بودن تیم ما خیلی به موفقیت ما کمک می‌کند. هدف ما قهرمانی در این فصل است. بازیکنان ما متعهدانه کار می‌کنند و کادر فنی هم تمام وقت کار را پیش می‌برند که منجر به قهرمانی بشود. برای بازی فردا هم هنوز نمی‌توانیم از مهدی ترابی استفاده کنیم. باشگاه پیگیر جذب شهریار مغانلو است و امیدوارم باشگاه او را جذب کند. بازیکنان پرسپولیس همه شخصیت قهرمانی دارند.

او همچنین درباره مصاف پرسپولیس و مس نوین در جام حذفی هم گفت: در فوتبال همه تیم‌ها به هم نزدیک است و نمی‌شود نتایج را پیش‌بینی کرد. مس نوین هم قابل دفاع است. آنها ساختار دارند و هزینه می‌کنند. تیم آنها را رصد می‌کنیم که بهتر بشناسیم.

مطهری همچنین گفت: در شروع لیگ با سایپا بازی کردیم که فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. در آن بازی شرایط زمین هم خوب نبود که روی کار ما تاثیر گذاشته بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmomy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مطهری: بنا به نیاز تیم بازیکن جذب می‌کنیم/ مس زیرکانه بازی می‌کند