تاریخ انتشار: 1399/12/16 12:58
کد خبر: 43496

11 بازیکن احتمالی شهر خودرو مقابل پیکان

سرمربی جوان عنابی‌پوشان مشهدی برای تقابل خانگی مقابل پیکان کار دشواری برای چینش ارنج تیمش دارد و باید دید چه تدابیری را برای چینش ترکیب یازده نفره‌اش خواهد اندیشید.
11 بازیکن احتمالی شهر خودرو مقابل پیکان

بازگشت فرشاد فرجی و امین قاسمی‌نژاد به اردوی شهر خودرو در آستانه تقابل با پیکان، شاید بهترین خبر برای مهدی رحمتی بود؛ آن‌هم در شرایطی که شهر خودرو در نیم‎فصل خروجی‌های پرشماری داشته و در طرف مقابل چند مهره را هم به خدمت گرفته و این تغییرات سبب آن شده تا رحمتی برای چینش ترکیب ایده‌آل نتواند تمرکز کافی را داشته باشد؛ جدایی مهره‌هایی چون اکبر صادقی، حسن جعفری، روح‌الله سیف‌اللهی و سعید جلالی راد و جذب مهرداد بایرامی، حسام پورهاشم و یوسف وکیا.

شاگردان مهدی رحمتی پس از فرار در دقیقه 90 در جدال هفته نخست نیم فصل دوم مقابل ماشین‌سازی، فردا (شنبه) در خانه پذیرای پیکان هستند؛ شهر خودرو برای این مسابقه رضا یزدان‌دوست را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و با توجه به دوری فرجی و قاسمی‌نژاد از تمرینات، احتمال عدم حضور آن‌ها در ترکیب اولیه وجود دارد، هر چند رحمتی آنقدر محدودیت انتخاب بازیکن دارد که برای نیمکت‌نشینی ستارگان ناآماده‌اش نتواند تصمیم قاطعی را اتخاذ نماید.

در خط دروازه علی‌رغم اشتباهی که هفته گذشته میلاد فراهانی داشت،  بازهم او انتخاب رحمتی خواهد بود؛ در دفاع، محمدعرفان معصومی در کنار علی نعمتی زوج دفاع میانی را شکل خواهند داد و حسام پورهاشم خرید جدید شهر خودرویی‌ها در دفاع راست و یوسف وکیا که شروع خوبی در تیم مشهدی نداشت و خیلی زود در جدال هفته گذشته مصدوم شد، با رفع مصدومیت در جناح چپ برای تیمش به میدان خواهد رفت.

در میانه زمین، امیرحسین کریمی در نقش هافبک دفاعی ایفای وظیفه می‌کند و احتمالا حسین مهربان در کنار محمدعلی فرامرزی دو وینگرهای سرعتی عنابی‌پوشان خواهند بود؛ محمد محمدزاده هم در قامت هافبک بازیساز برای شهر خودرو احتمالا به کار گرفته می‌شود، البته اگر رحمتی بخواهد امین قاسمی‌نژاد را روی نیمکت در جدال فردا قرار دهد.

با توجه به نمایش نه چندان خوب احمد الجبوری و رحمان جعفری که اخباری درباره جدایی او به گوش می‌رسد در جدال با ماشین‌سازی، احتمالا مهرداد بایرامی خرید زمستانی مشهدی‌ها در کنار معراج پورتقی که هفته گذشته گل نجات‌بخش و تساوی را به حریف تبریزی زد، زوج خط حمله شهر خودرو برای مصاف فردا با پیکان خواهند بود.

ترکیب احتمالی شهر خودرو مقابل پیکان

میلاد فراهانی، محمدعرفان معصومی، علی نعمتی، حسام پورهاشم (فرشاد فرجی)، یوسف وکیا، امیرحسین کریمی، حسین مهربان، محمدعلی فرامرزی، محمد محمدزاده (امین قاسمی‌نژاد)، مهرداد بایرامی و معراج پورتقی.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4555xo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی شهر خودرو مقابل پیکان