تاریخ انتشار: 1399/12/17 11:59
کد خبر: 43432

اختصاصی/ فرهاد با انتقام برگشت!/ برد اختصاصی از فولاد "چغر"

استقلال از تساوی پرسپولیس نهایت استفاده را کرد و توانست با تنها گل ارسلان مطهری یک بر صفر فولاد را شکست داده و در جمع مدعیان باقی بماند.
اختصاصی/ فرهاد با انتقام برگشت!/ برد اختصاصی از فولاد "چغر"

در روزی که سپاهان جشنواره گل به پا کرد و پرسپولیس متوقف شد، استقلال راهی جز بردن فولاد را نداشت و آبی ها با صبر و حوصله توانستند، فولاد را شکست دهند و مثلث قهرمانی را حفظ کنند. فرهاد مجیدی که به تازگی هدایت استقلال را برعهده گرفته بود، دوست نداشت مقابل تیمی بازنده شود که سرمربی اش جواد نکونام است! فصل گذشته وقتی فولاد توانست استقلال را شکست دهد، اتفاقات زیادی رخ داد که بخش زیادی به درگیری های لفظی جواد نکونام با فرهاد مجیدی برمی‌گشت و این دو مربی حسابی بر علیه یکدیگر مصاحبه کردند که اصلا هم جالب نبود!  همین حواشی فصل گذشته؛ نوید یک بازی درگیرانه را از سوی دو تیم می داد که این اتفاق رخ داد و هر دو تیم، بیشتر همدیگر را زدند تا اینکه فوتبال رو به جلو و تهاجمی را به نمایش بگذارند. جالب اینجاست که همین بازی درگیرانه باعث شد فولادی ها دو خطای پشت سرهم را مرتکب شوند که یکی از آنها منجر به پنالتی شد و ارسلان مطهری در نبود غفوری توپ را  وارد دروازه فروزان کرد. گل مهاجم تعویضی، استقلال را به آنچه که می خواست؛ رساند و حالا کادر فنی فرصت کافی برای ادامه لیگ را دارد و استقلالی ها تا قبل از دیدار با ماشین سازی یک مسابقه از رقابت های جام حذفی را انجام‌ می دهند که همین بازی می تواند، استقلال مجیدی را هماهنگ تر کرده و هواداران را به آیند امیدوار کند.

 البته استقلال با اینکه بازی سختی را از فولاد برد ولی هنوز هم نشان از یک تیم سردرگم را دارد که کادر فنی جدید باید در تمرینات آینده این تیم را به هماهنگی لازم برسانند و "زوج سازی" کنند. در استقلال، نه آن زوج فصل گذشته‌ کریمی و ریگی به چشم می خورد که باید هرچه زودتر جانشین کریمی جدا شده مشخص شود. در خط حمله نیز، هنوز زوج دیاباته و قایدی با هم "مچ" نشده اند که نیاز به تمرینات بیشتر و همانگ شدن را دارند. در خط دفاعی تا حدودی دانشگر و یزدانی به هم نزدیک شده اند ولی هنوز جا ماندن بین آنها به چشم می خورد و نباید مدافعان مرکزی به راحتی به مهاجمان فرصت موقیت سازی بدهند. به نکته‌ باید اشاره کنیم؛ در استقلال هنوز هم جای خالی یک بازیکن، نظم‌ دهنده‌ مثل میلیچ، علی کریمی و حتی غفوری به چشم می خورد که اگر ملیچ برگردد و غفوری همان بازیکن همیشگی شود و بازیکن در حد علی کریمی پیدا کنند تا به تیم نظم‌ دهد، قطعا این استقلال حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. به هر حال، مجیدی و کمالوند در اولین بازی نمره قبولی گرفتند تا نفس راحتی بکشند و آماده ادامه‌ مسابقات شوند.

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emmx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توفیق اجباری فرهاد/ مجیدی خوشحال از مصدومیت چشمی!