تاریخ انتشار: 1399/12/18 23:19
کد خبر: 43324

باشگاه تراکتور به شایعه جدایی حاج صفی واکنش نشان داد

باشگاه تراکتور قصد معاوضه بازیکنان خود در نقل و انتقالات زمستانی را ندارد.
باشگاه تراکتور به شایعه جدایی حاج صفی واکنش نشان داد

بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر از روز شنبه، دوم اسفندماه آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه، بیست و هشتم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه تراکتور تا این لحظه فعالیت محدودی در نقل و انتقالات داشته است. این باشگاه برای رفع مشکل خط حمله خود پیمان بابایی را از ماشین سازی به خدمت گرفت و در نظر دارد که تا پایان مهلت نقل و انتقالات حداقل یک مدافع هم جذب کند.

این باشگاه همچنین پورحمیدی، دروازه بان این فصل آلومینیوم را هم برای فصل آینده به خدمت گرفته است؛ این دروازه بان که به صورت قرضی از استقلال به آلومینیوم پیوسته، در ازای حضور سعید مهری در استقلال، قرار است از لیگ بیست و یکم در تراکتور حضور پیدا کند.

طی هفته های اخیر شایعات زیادی در خصوص معاوضه برخی از بازیکنان تراکتور منتشر شد که بر اساس اعلام مسئولان این باشگاه، چنین موضوعاتی صحت ندارد. بر این اساس باشگاه تراکتور در مقطع فعلی معاوضه بازیکنان خود با بازیکنان سایر باشگاه ها را در دستور کار ندارد.

باشگاه تراکتور از اوایل سال آینده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور خواهد داشت و با توجه به فشرده تر شدن بازی هایش، قصد ندارد اجازه خروج بازیکن دیگری را در این مقطع بدهد و در صورت جذب بازیکن جدید نیز، این فرایند به صورت معاوضه نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4555zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تراکتوری‌ها پرونده منصوریان را به استیناف بردند