تاریخ انتشار: 1399/12/22 12:41
کد خبر: 43090

فلاح‌زاده:کاش از صنعت نفت حمایت کنند

دروازه‌بان صنعت نفت آبادان گفت: یکی از مهمترین دلایل نتیجه صنعت نفت، حضور پورموسوی است.
فلاح‌زاده:کاش از صنعت نفت حمایت کنند

حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص تساوی برابر پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم در این مسابقه خیلی خوب بودیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. متاسفانه از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم؛ البته پرسپولیس هم تیم بزرگی است و تمام تلاش خودشان را کردند، پیروز شوند. خدا را شکر می‌کنم توانستم از دروازه تیم محافظت کنم و بدون گل خورده از زمین خارج شویم و شرمنده هواداران نشدیم.

وی افزود: تیم ما با وجود همه مشکلات مالی اینطور پیش رفت و انصافا در جایگاه خوبی قرار گرفت؛ اگر از ما حمایت می‌شد شاید سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست می‌آوردیم. تیم ما به توجه و حمایت مسئولین نیاز دارد. توجه داشته باشید دو بازیکن به خاطر رفاقت و سابقه همکاری قبلی به تیم ما ملحق شوند، واقعا این برای فوتبال آبادان خوب نیست.

دروازه‌بان صنعت نفت در رابطه با تاثیر پورموسوی برعملکرد تیمش گفت: مهمترین دلیل نتایج خوب صنعت نفت، حضور پورموسوی است. او با انگیزه بخشی و نگاه درستی که داشت تیم ما را به درستی راهنمایی کرد و دیدید که نتایج خوبی هم به دست آوردیم. امسال اولین سالی است که با پورموسوی فرصت همکاری پیدا کردم و با حرف‌هایشان روی عملکردم تاثیر مثبت زیادی داشتند.

فلاح زاده در پایان تاکید کرد: از یکی دو تیم پیشنهاد همکاری داشتم؛ ولی بعد صحبت با مسئولان تیم تصمیم گرفتم بمانم. امیدوارم از تیم حمایت کنند تا نتیجه بهتری بگیریم. ما هفته‌های ابتدایی لیگ پرداختی داشتیم الان هفته هفدهم است، با این شرایط اقتصادی واقعا درست نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2reblw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در باشگاه صنعت نفت آبادان