تاریخ انتشار: 1399/12/24 16:31
کد خبر: 42947

شکوری: چهار سال قهرمان شدیم بدون یک ریال درآمد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ متاسفانه نه باشگاه پرسپولیس بلکه دیگر تیم ها هم هیچ درآمدی ندارند و طبیعی است AFC به این خاطر میزبانی را به ما ندهد.
شکوری: چهار سال قهرمان شدیم بدون یک ریال درآمد

 ابراهیم شکوری در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های منتخب سرخابی و رسانه ورزش، اظهار داشت: طبق صحبت ها و نامه نگاری هایی که با AFC داشتیم باتوجه به تجربه میزبانی از فینال آسیا و سابقه کاری من به عنوان دبیرکل، ما شرایط میزبانی را داشتیم اما این که میزبانی را به ما ندادند، فراتر از باشگاه است و مدیران بالاتر از ما باید ورود کنند.

وی در خصوص بحث حق پخش تلویزیونی و دیگر موارد افزود: این بحث به خاطر زیرساخت ها و نیروی انسانی ما نیست. ما شرایط را داشتیم اما دیگر مسائل باعث شدند میزبانی را نگیریم. فدراسیون، وزارت و نهادهای ذی ربط باید کارگروهی در این باره تشکیل بدهند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به حق پخش تلویزیونی تصریح کرد: برگزاری بازی‌ها یک سری الزامات بین‌المللی دارد که باید به آن ورود کنیم. پرسپولیس به عنوان قهرمان چهار سال فوتبال ایران و با حضور در دو فینال آسیا، به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا هیچ درآمدی از حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی ندارد. مشخص است که ای اف سی به دنبال درآمدزایی است و می‌خواهد با اسپانسرها درآمدزایی کند.

شکوری در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه نه باشگاه پرسپولیس بلکه دیگر تیم ها هم هیچ درآمدی از این بخش ها ندارند. طبیعی است AFC به این خاطر میزبانی را به ما ندهد. ما باید به سمت درآمدزایی برویم و این که به خاطر 10 تا پرونده که فدراسیون از ما طلب می‌کند پول بازیکن را بدهیم اما خب از کجا بدهیم؟ وقتی حق پخش و تبلیغات و... حتی یک ریال هم درآمد ندارد.

وی با اشاره به ادعای سازمان لیگ درباره بدهکاری پرسپولیس بیان کرد: برای ما جای سوال است. ما نامه به سازمان لیگ زدیم و گفتیم درآمد و هزینه های ما طی چهار، پنج سال گذشته را به ریز برایمان ارسال کنند. باشگاهی مثل پرسپولیس که چهار سال قهرمان شده، هیچ درآمدی ندارد. تیم ته جدولی چه درآمدی می‌تواند داشته باشد؟ فدراسیون باید سازوکار درآمدزایی را ایجاد کند وگرنه شرایط سخت‌تر می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbkez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


‍ ‍ غلامرضا بهروان: مقامات بالایی، بازی پرسپولیس را لغو کردند