تاریخ انتشار: 1399/12/24 21:44
کد خبر: 42934

جباری در نساجی؛قطعی شد؟

صحبت از حضور مجتبی جباری در کادر فنی تیم نساجی است؛ ساکت الهامی در این باره با مجتبی جباری صحبت کرده است اما هنوز هیچ چیز صد در صد نشده است.
جباری در نساجی؛قطعی شد؟

مجتبی جباری در ابتدای فصل بارها و بارها در تمرین ماشین سازی حاضر شد و این حضور به خاطر رفاقت با وحید بیاتلو سرمربی جوان ماشین سازی بود. هر چند این حضور خیلی تدوام نداشت و وحید بیاتلو بعد از چند هفته از سمت خود استعفاء کرد و در ادامه مربی خوشه طلایی شد. حضور مجتبی جباری در کادر فنی تیم ماشین سازی هیچ گاه رسمی نشد.

مجتبی جباری که در سال های اخیر با شرکت در کلاس های مربیگری نشان داد به مربیگری علاقمند است در برهه ای که صحبت از حضورش در کادر فنی استقلال بود از این موضوع استقبال کرد اما با وجود درخواست شفر برای حضور مجتبی جباری در کادر فنی استقلال مدیران باشگاه این پیشنهاد را قبول نکردند. شفر حتی نشستی با مجتبی جباری داشت اما به نظر می رسد ساکت الهامی و باشگاه نساجی به این حضور راضی هستند چرا که نساجی روزهای بحرانی را در لیگ برتر سپری می کند و به دنبال بقاء در جدول بازی ها است. این تیم اگر چه در مصاف با سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پیروز شد اما در لیگ برتر هم اکنون یکی از گزینه های سقوط بشمار می رود و برای بقاء در جدول بازی ها کار سختی را پیش رو دارد.

مجتبی جباری از نظر تجربه مربیگری هنوز راه ساکت الهامی را نرفته است اما بدون شک چون بازیکن بزرگی بوده مشورت های خوبی به ساکت الهامی و هم چنین بازیکنان نساجی بدهد و در نهایت در کنار هم دست به یک کار بزرگ بزنند؛ نگه داشتن نساجی در لیگ برتر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmero

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شیری: باید این بار ساپیا را شکست دهیم