تاریخ انتشار: 1399/12/25 00:23
کد خبر: 42914

سامان نریمان‌جهان به تراکتور پیوست

مهاجم سابق تیم تراکتور بعد از چند سال دوری بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کرد.
 سامان نریمان‌جهان به تراکتور پیوست

بعد از حضور رسول خطیبی در تراکتور، این باشگاه فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرد و پس از خرید پیمان بابایی و عقد قرارداد با حسین پورحمیدی سراغ مذاکره با چند بازیکن دیگر رفت که یکی از آنها سامان نریمان جهان بود.

مذاکرات با سامان نریمان جهان از چند روز پیش شروع شد و دقایقی پیش سایت رسمی باشگاه تراکتور خبر از عقد قرارداد با این بازیکن داده و نوشت:

"سامان نریمان جهان هافبک جوان و بومی که فصل اخیر را در لیگ آذربایجان بازی کرده، پس از توافق با باشگاه به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شد."

گفتنی است که سامان نریمان جهان پس از درخشش در تیم گسترش فولاد به عنوان بازیکن به تراکتور پیوست و سپس با تداوم درخشش های خود در تیم جدیدش، بعد از پایان سربازی نیز قرارداد خود را تمدید کرد. نریمان جهان در مدت حضور خود در تراکتور گل های حساسی به استقلال و پرسپولیس زد تا از هواداران تیمش لقب قاتل سرخابی های پایتخت را بگیرد.

گل دیدنی به پرسپولیس در بازی رفت لیگ چهاردهم و هت تریک مقابل استقلال در هفته های پایانی همان لیگ، اوج کار سامان مقابل سرخابی های پایتخت است. او در همان فصلی برای تراکتور درخشید که هدایت تراکتور را خطیبی به عهده داشت. او فصل گذشته نیز به دنبال حضور خطیبی در ماشین به این تیم پیوست اما در میانه های فصل راهی نفتچی باکو شد. جالب اینجاست که این مهاجم 29 ساله در دوران حضور خطیبی به عنوان بازیکن-سرمربی در گسترش با وی هم تیمی هم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npr8r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعی کردم در پرسپولیس بهترین بازی هایم را انجام بدهم
نریمان‌جهان: پرسپولیس در کارنامه من استثناست