تاریخ انتشار: 1399/12/28 00:08
کد خبر: 42701

دغدغه منصوریان در ساعات پایانی نقل و انتقالات

سرمربی آلومینیوم امیدوار به تقویت تیمش در روز آخر نقل و انتقالات نیم‌فصل است.
 دغدغه منصوریان در ساعات پایانی نقل و انتقالات

تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی فردا دومین مسابقه با کادر فنی جدیدش را مقابل مس رفسنجان برگزار می‌کند که علیرضا منصوریان، سرمربی اراکی‌ها دغدغه جدی برای تقویت تیمش در روز پایانی نقل و انتقالات نیم‌فصل دارد و امیدوار به جذب بازیکن است.

آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات زمستانی چهار بازیکن را از دست داده که آخرین نفر، سید مهدی قریشی مدافع با تجربه و تاثیرگذار این تیم بود ولی در آن طرف هم علیرضا منصوریان سه خرید هم داشته که شاگردان سابقش بوده‌اند.

تاکنون معین عباسیان، علیرضا چراغعلی و جهانبخش طاهر به آلومینیوم اراک  اضافه شده‌اند ولی منصوریان در تلاش است تا در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی حداقل دو خرید دیگر داشته باشد تا تیمش شرایط بهتری پیدا کند.

سرمربی جدید آلومینیوم در نشست خبری قبل از دیدار با مس رفسنجان نسبت به بودجه کم نقل و انتقالاتی گلایه داشت و عنوان کرد اگر دست‌شان باز بود، نیاز به دو خرید شاخص داشتند که نتوانستند به این مهم برسند و از سوی دیگر گفت که اگر بودجه خوبی داشتند، نیم‌نگاهی به جذب دژاگه می‌کردند که هیچ‌کدام از آنها بنابر اعلام او محقق نشد.

با این حال منصوریان که از چنین شرایط نقل و انتقالاتی راضی به نظر نمی‌رسید، اعلام کرد دو بازیکن زیر ۲۳ سال تا فردا به تیم او اضافه می‌شوند و همچنین علیرضا منظمی را احتمالا از ذوب‌آهن به خدمت می‌گیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366b6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیروی زمینی با روانخواه دیگر حرفی برای گفتن ندارد!

نخستین جدال نیم فصل دوم/جنگ برای صدرنشینی
بادران تهران-استقلال خوزستان؛