تاریخ انتشار: 1399/12/28 11:25
کد خبر: 42685

نقل و انتقالات تیم پیکان به پایان رسید

پیکان تهران یکی از فعال ترین تیم ها در نقل و انتقالات زمستانی بود و توانست 7 بازیکن جدید را به خدمت بگیرد.
نقل و انتقالات تیم پیکان به پایان رسید

شاید کمتر کسی تصور می کرد پیکان تهران که طی سال های گذشته معمولا در کورس سقوط به دسته اول بود، در لیگ بیستم شرایطی متفاوت را تجربه کند و نه تنها دغدغه ای بابت سقوط نداشته باشد که علاوه بر حضور در رتبه ای آبرومند یقه بسیاری از بزرگان را نیز بگیرد. این مهم اما با همدلی ایجاد شده در مجموعه پیکان میسر شده است. خودروسازان لیگ برتر امسال با مدیریت اکبر محمدی که یک مدیر فوتبالی محسوب می شود و هدایت مهدی تارتار به عنوان یکی از موفق ترین مربیان فوتبال ایران در چند سال گذشته روزهای خوشی را سپری کردند و دیروز هم با برد مقابل ذوب آهن سال 99 را به پایان رساندند.

نکته قابل توجه درباره پیکان این بود که این تیم چند روز مانده به شروع فصل کارش را با مهدی تارتار شروع کرد وعملا در ابتدای فصل زمان زیادی برای یارگیری وجود نداشت. از این رو کادرفنی جدید تمام امیدش به نیم فصل بود تا بتواند نفرات جدیدی را جذب و تیم را تقویت کند.

در این شرایط پیکانی ها توانستند با جذب 7 بازیکن جدید در نیم فصل به کار خود در نقل و انتقالات زمستانی پایان بدهند. علی عبدالله زاده از نفت آبادان، عزیز معبودی از آلومینیوم اراک، علی قربانخانی از گل گهر سیرجان، آرمان قاسمی از نساجی مازندران، محمد پاپی از سپاهان، مسلم مجدمی از المعیذر قطر و رضا حبیب زاده از ذوب آهن 7 بازیکن جدیدی بودند که به جمع خودروسازان پیوستند.

در این بین پیکان را می توان یکی از فعال ترین تیم ها در نقل وانتقالات دانست. با اینکه پیکان در فصل جاری بودجه بسیار محدودتری نسبت به سال قبل دارد، اما این باشگاه با تلاش های اکبر محمدی مدیرعامل و هیات مدیره اش روزهای بدی در نقل و انتقالات نداشت.

اکبر محمدی با سابقه طولانی حضور در فوتبال و سرمربیگری در تیم های ملی پایه و البته پست های مدیریتی دیگر در فدراسیون فوتبال، حالا در قامت مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری هم به خوبی توانسته با انتخاب هاو تصمیم های درست این باشگاه را در مسیر پیشرفت قرار بدهد. او با صرفه جویی درست و منطقی و البته درایت خوب خودش در نقل وانتقالات نیز تا جایی که توانست برای جلب رضایت کادرفنی اش تلاش کرد وحالا نیز نفرات نسبتا خوبی به عضویت این باشگاه در آمده اند.

نکته مهم دیگر هماهنگی میان مدیرعامل و سرمربی پیکان است. محمدی که به واسطه سالها حضور در فوتبال خودش دغدغه های مربیان و بازیکنان را درک می کند، تا جایی که بضاعت گروه صنعتی ایرانخودرو به او اجازه داد، برای موفقیت تیمش تلاش کرده و حالا نیز با توجه به برنامه سه ساله ای که تعریف کرده حرکت می کند. برنامه ای که در سال اول آن پیکان به دنبال تثبیت در جدول رده بندی لیگ است و در سال های دوم و سوم برای کسب سهمیه آسیایی و سپس رتبه عالی تلاش خواهد کرد.

گفتنی است؛ از جمع بازیکنان جدید پیکان تاکنون آرمان قاسمی و عزیز معبودی برای این تیم به میدان رفته اند و با توجه به وقفه لیگ برتر نفرات دیگر نیز آرام آرام به ترکیب این تیم نزدیک می شوند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmqqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد انصاری چه تصمیمی خواهد گرفت؟