تاریخ انتشار: 1399/12/28 13:04
کد خبر: 42680

جعفری:‌ دوست ندارم اتفاقات پارسال تکرار شود/ پرسپولیس برای قهرمان شدن همه چیز دارد

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: اصلا دوست ندارم اتفاقات پارسال تکرار شود و امیدوارم در ادامه لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.
 جعفری:‌ دوست ندارم اتفاقات پارسال تکرار شود/ پرسپولیس برای قهرمان شدن همه چیز دارد

رضا جعفری در خصوص شکست تیمش برابر نساجی گفت:‌ این یک بازی سخت برای ما بود و برابر تیمی بازی کردیم که به دلیل تغییر در کادر فنی روحیه بالایی داشت و می‌خواست بعد از مدت‌ها در لیگ برتر یک برد را با مربی جدیدش به دست بیاورد. شاید نساجی چند موقعیت خوب داشت و در دقایقی از بازی هم توپ و میدان را در اختیار داشت ولی ما هم می‌توانستیم بازنده نباشیم، در ضمن داور یک پنالتی مسلم برای ما نگرفت و اگر آن پنالتی گرفته می‌شد شاید نتیجه فرق می‌کرد.

وی ادامه داد: ما می‌توانستیم روی تک موقعیت‌هایمان گل بزنیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. دوست داشتیم آخرین بازی در سال 99 را با برد پشت‌سر بگذاریم ولی متاسفانه شکست خوردیم. ما بیشتر تلاش خواهیم کرد تا نقاط ضعف‌مان را پوشش داده و در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم.

جعفری در خصوص ادامه نتایج ضعیف سایپا از فصل گذشته و اینکه برخی معتقدند خطر سقوط به لیگ دسته اول این تیم را تهدید می‌کند، عنوان کرد: این درست است که نتایج خوبی کسب نکردیم و اتفاق بد برای تیم ما این است که در برخی از بازی‌ها مستحق برد بودیم ولی به حقمان نرسیدیم. حالا هم به هر دری می‌زنیم تا برنده شویم و همین موضوع به تیم استرس می‌دهد که در عملکردمان تاثیر منفی می‌گذارد.

وینگر سایپا تصریح کرد:  12 بازی دیگر باقی مانده و این فرصت را داریم که نتایج بهتری بگیریم ولی اگر این روند را ادامه دهیم، قطعا کار سایپا سخت‌تر خواهد شد و کار سایپا مثل پارسال به هفته آخر کشیده خواهد شد. من اصلا دوست ندارم اتفاقات پارسال تکرار شود و امیدوارم در ادامه لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.

جعفری در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، گفت: پیش‌بینی سخت است ولی به نظرم پرسپولیس می‌تواند چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شود. پرسپولیس برای قهرمان شدن همه چیز دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emggp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تداوم روند درمانی دژاگه زیرنظر کادرپزشکی تراکتور/ حمایت هواداران از بازیکنان+عکس