تاریخ انتشار: 1399/12/30 11:02
احمد مددی مطرح کرد
کد خبر: 42562

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال/پرداخت ۴۰ میلیارد بابت بدهی‌ها

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تشریخ آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه تاکید کرد که در حال حاضر بازیکنان بسیار با کیفیت و خوبی دارد و نباید این موضوع را از نظر دور نگه داشت.


آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال/پرداخت ۴۰ میلیارد بابت بدهی‌ها

و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد مددی، مدیرعامل استقلال ضمن تبریک عید نوروز اظهار کرد: متأسفانه سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا، سال خوبی برای هموطنان ما نبود و برخی از خانواده‌ها داغدار درگذشت عزیزانشان به واسطه ابتلاء به این ویروس منحوس شدند. بنده امیدوارم که نوروز ۱۴۰۱ را به دور از این ویروس جشن بگیریم. می‌خواهم از فرصت استفاده کنم و عید نوروز را به کلیه هموطنان عزیزمان به خصوص هواداران تیم بزرگ استقلال تبریک بگویم. امیدوارم سال ۱۴۰۰، سالی به دور از بیماری برای مردم عزیزمان باشد و به لحاظ اقتصادی شرایط کشور بهتر شود و البته باشگاه استقلال در این سال با یاری خداوند متعال به موفقیت‌های بزرگی در هر سه جام پیش رو دست پیدا کند.

وی در خصوص نقل و انتقالات باشگاه استقلال اضافه کرد: ما تاکنون با آقای سعید مهری و آرمان رمضانی قرارداد بسته‌ایم ضمن آنکه با نظر سرمربی محترم، تعدادی از بازیکنان جوان و آتیه دارمان را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر دادیم که فرصت بازی پیدا کرده و در میدان بازی باتجربه شوند. یک نکته که لازم می‌دانم به آن اشاره کنم این است که ما بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی داریم و فکر می‌کنم طرح برخی مسائل شاید در روحیه و کیفیت آن‌ها اثر گذار باشد. استقلال در حال حاضر بازیکنان بسیار با کیفیت و خوبی دارد و نباید این موضوع را از نظر دور نگه داشت. بضاعت و پتانسیل تیم فعلی ما بسیار بالاست و ان‌شاءالله با تلاش کادرفنی و بازیکنان و عنایت خداوند متعال بتوانیم در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.

مددی در خصوص عملکردش در سال ۹۹ گفت: از زمانی که بنده سرپرست باشگاه و در ادامه مدیرعامل شدم، تلاش کردم شرایط آکادمی باشگاه را با تغییر اساسی روبه‌رو کنم که الحمدالله شرایط تیم‌ها در رده‌های سنی پایه مطلوب است و در همه رده‌ها هم مدعی هستیم و هم استعدادهای خوبی برای معرفی به رده‌های بالاتر کشف شده است. در رده امیدها هم که مهم‌ترین رده پایه محسوب می‌شود، قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: در حوزه تیم فوتبال بزرگسالان دوبار پنجره باشگاه را باز کردیم و مبلغی بیش از ۴۰ میلیارد تومان بدهی‌های گذشته داخلی و خارجی باشگاه را پرداخت کرده‌ایم. همچنین با وجود مشکلات عدیده اقتصادی، تاکنون درصد مناسبی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کرده‌ایم و امیدواریم با یک تدارک خوب از ابتدای سال ۱۴۰۰، وارد رقابت‌های پیش روی داخلی و آسیایی شویم.

مدیرعامل استقلال در ادامه تصریح کرد: در این فرصت، بسیار شایسته است از طرف خودم و هیأت مدیره محترم، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های کارگزار اقتصادی باشگاه (شرکت داده گستر عصر نوین، مالک شرکت‌های معتبر و خوشنام های‌وب و پارس آنلاین) به ویژه از زحمات و حمایت‌های بی دریغ جناب آقای دکتر میری، مدیر عامل محترم شرکت و همکاران صادق و خدوم ایشان تقدیر و تشکر ویژه نمایم و امیدوارم این همکاری و تعامل در سال ١٤٠٠ با اجرا و پیشبرد برنامه‌های اقتصادی و درآمدزایی، با قدرت و استحکام بیشتری به پیش برود.

مددی در پایان تاکید کرد: بنده به عنوان خدمتگزار این باشگاه پرطرفدار، از هواداران عزیز درخواست می‌کنم یکدل و منسجم همواره و بیش از گذشته حامی و پشتیبان تیم و باشگاه باشند تا انشاالله سال ١٤٠٠ سال سربلندی استقلال و نتایج درخشان این تیم بزرگ و مردمی باشد و همه با هم و در کنار هم قهرمانی‌های استقلال را جشن بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3np95k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو نقل و انتقال استقلال در چند قدمی قرارداد متوقف شد/پدیده لیگ در آب نمک/شاه فرهاد به دنبال تقویت پاشنه آشیل