تاریخ انتشار: 1400/01/02 11:30
کد خبر: 42473

گرامی: سایپا از لحاظ فنی مشکلی ندارد

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: با اشتباه مسلم داوری برابر نساجی شکست خوردیم و نمی‌دانم داور چگونه آن اشتباه مهلک را انجام داد.
 گرامی: سایپا از لحاظ فنی مشکلی ندارد

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص مصدومیتی که از ناحیه زانو دچارش شده بود، گفت:‌ متاسفانه در بازی با نفت مسجدسلیمان مصدوم شدم ولی خدا را شکر که این آسیب‌دیدگی جدی نبود و حالا به شرایط نرمالی رسیدم. در بازی بعدی می‌توانم تیمم را همراهی کنم و امیدوارم در بقیه بازی‌ها به سایپا کمک کنم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در ارتباط با شکست سایپا برابر نساجی گفت:‌ ما در این بازی نمایش خوبی داشتیم و چند موقعیت هم داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. از طرفی یک پنالتی مسلم برای سایپا گرفته نشد که این موضوع تاثیر مستقیم در نتیجه بازی داشت. همه دیدند که داور چه اشتباهی انجام داد و بعد از بازی هم چیزی تغییر نکرد و همه چیز فراموش شد. ما با اشتباه مسلم داوری برابر نساجی شکست خوردیم و نمی‌دانم داور چگونه آن اشتباه مهلک را انجام داد. در برخی از بازی‌های دیگر هم با اشتباهات داوری ضربه خوردیم.

گرامی در پاسخ به این پرسش که «چرا سایپا در این فصل نتایج خوبی نگرفته است؟» تصریح کرد: فاصله ما با تیم هشتم جدول 6 امتیاز است و صادقانه می‌گویم که امسال واقعا بدشانس بودیم. ما در چند بازی خیلی راحت باید برنده می‌شدیم و فقط با بدشانسی محض امتیاز از دست دادیم. اعتقاد من این است که سایپا مشکل فنی ندارد و اگر آن امتیازها که حقمان بود را می‌گرفتیم الان رتبه خوبی در جدول داشتیم.

مدافع  سایپا در خصوص اینکه آیا آنها خطر سقوط را احساس نمی‌کنند، تاکید کرد: اصلا اینظور نیست و ما با این موضوع یک ثانیه هم فکر نمی‌کنیم. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366e77

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گرامی: در پارس جنوبی خیلی اذیت شدم