تاریخ انتشار: 1400/01/07 13:21
کد خبر: 42274

عباس‌زاده و یک گل تا رکورد پرسپولیس (عکس)

محمد عباس‌زاده این فصل 9 گل برای تراکتور زده و اگر یک گل دیگر بزند، به رکورد مجموع گل هایش با پیراهن پرسپولیس دست خواهد یافت.
 عباس‌زاده و یک گل تا رکورد پرسپولیس (عکس)

4QrYmWQuGTZC

به گزارش فرتاک ورزشی، لیگ بیستم در حالی از این هفته پیگیری خواهد شد که تی تی ها با ورود رسول خطیبی تلاش می‌کنند به صدر جدول نزدیک شوند و برای اولین بار قهرمانی را در سطح اول فوتبال ایران تجربه کنند. نکته جالب این‌که بخشی از بار موفقیت این فصل تراکتور بر دوش مهاجم نوک این تیم محمد عباس زاده بوده است؛ بازیکنی که تاکنون 9 گل به ثمر رسانده و بهترین فصل خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

عباس زاده 7 سال پیش و زمانی که با تصمیم علی دایی به پرسپولیس آمد، در اولین فصل بازی در لیگ برتر خود را به عنوان استعدادی جوان مطرح کرد و از زیر سایه سیدمهدی سیدصالحی خارج شد و پنج گل در لیگ به ثمر رساند. فصل بعد او دوباره درخشید و همین تعداد گل را زد اما با تصمیم برانکو ایوانکوویچ در فهرست مازاد قرار گرفت. این تصمیم برانکو به خاطر بی اخلاقی هایی بود که عباس زاده انجام داده بود.

حالا مهاجم مازنی فوتبال ایران در تراکتور دوباره به اوج بازگشته و توانسته 9 گل را پس از گذشت 18 هفته بزند. نکته جالب این است که او چند هفته را به دلیل ناآمادگی در ابتدای فصل نیمکت نشین بود اما خیلی زود جایش را در ترکیب پیدا کرد و حالا بدون تردید، بالانشینی تراکتور بدون حضور این بازیکن قابل تصور نیست.

او که در هفته های اخیر با خروج از گروه مجازی بازیکنان تراکتور و شایعه درگیری با کادرفنی، به تیتر یک اخبار تیم تبریزی تبدیل شده بود، حالا به تمرینات بازگشته و روز گذشته هم در مقابل علم و ادب حضور یافت تا مشخص شود رسول خطیبی احتمالا از همین بازی نخست در سال 1400، این بازیکن را استفاده خواهد کرد. البته حضور پیمان بابایی تردیدهایی را درباره فیکس بودن او ایجاد کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277qa6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عباس زاده رسما قرمزپوش شد