تاریخ انتشار: 1400/01/08 13:31
کد خبر: 42243

رقیب منفور رشید و حسرت بزرگ مظاهری(عکس)

جهان در شرایط ویژه ای از حیث وجود کرونا قرار دارد,ایران و تیم ملی نیز از این قاعده مستثنا نیست.
رقیب منفور رشید و حسرت بزرگ مظاهری(عکس)

به گزارش فرتاک ورزشی، همانطور که اصول مربی را ملزم به اتخاذ تصمیم با توجه به شرایط بازی می‌کند, شرایط کنونی هم مربیان را ملزم به پیش‌بینی بدترین اتفاقات می‌کند.

علیرضا بیرانوند با روزهای اوج خود کمی فاصله دارد, از یک طرف جنگیدن برای تصاحب عنوان دروازه بان فیکس در آنتورپ و فشاری که علیرضا تا بحال تجربه نکرده بود و از طرف دیگر دست و پنجه نرم کردن با مصدومیتها و حالا دعوت شدن به اردوی ملی ای که از دید خیلی ها  لزومی به حضور علیرضا نبود. اردویی که در آن تدارک بازی دوستانه با سوریه دیده شده و شاید از لحاظ بار فنی بالاتر از لیگ بلژیک هم نباشد.

اما حفظ سرمایه های ملی جز وظایف کادر فنی هر تیم است.علیرضا به شارژ روحی نیاز داشت و این کار به درستی صورت پذیرفت.تیم ملی جایی است که هر بازیکن با هر سن و با هر رزومه ای آرزوی دعوت شدن و بازی کردن در آن را دارد.دعوت علیرضا به این اردو بسیار درست و حرفه ای بود چرا که او در آنتورپ تحت فشاری قرار دارد که ناشی از اختلاف سطح فوتبال ایران و بلژیک است. اما توانایی علیرضا در تیم ملی و آسیا بارها به همگان اثبات شده است و کادر فنی تیم ملی به این نکته نیزایمان دارد. کمک به برگشت علیرضا در این مقطع یعنی کمک به درخشش علیرضا در بازی های حیاتی مقدماتی جام جهانی و در نهایت کمک به حضور تیم ملی در جام جهانی.

01585433

*نقطه اوج رشید مظاهری و رقیبی منفور

در روزهایی که رشید مظاهری به واسطه ی درخشش چند سال اخیرش و بخصوص این فصل از رقابتهای لیگ برتر, انتظار ایستادن درون دروازه در بازی مقابل سوریه را میکشید, کرونا منفورترین و بدترین رقیب رشید شد. به جرات میتوان گفت رشید در نقطه اوج سالهای بازیگری خود قرار دارد, اما اگر رشید بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود بازهم به نقطه اوج خود برگردد, این شرایط دوباره فراهم خواهد شد!؟

فاصله علیرضا با دوران اوج خود, نبود امیر عابدزاده آماده, آمادگی جسمی و روحی فوق العاده رشید مظاهری و در نقطه مقابل این نکات, بزرگترین تهدید برای رشید دعوت حامد لک آماده این روزهای پرسپولیس به تیم ملی است آیا حامد می‌تواند جای رشید را در تیم ملی بگیرد!؟

حسرت بزرگ و استرس برای رشید حداقل تا اعلام لیست بعدی اردوی تیم ملی همراه او خواهد بود.

 سید حسام الدین زیتونی نژاد

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vz5gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاع-تیم ملی؛ طلسم شکسته می شود؟