تاریخ انتشار: 1400/01/13 17:31
جده امن است
کد خبر: 42041

ابراز رضایت استقلالی‌ها از میزبانی عربستان

مدیران استقلال اعتقاد دارند بازی در شهر جده عربستان مشکلی برای تیم شان ایجاد نمی‌کند.
ابراز رضایت استقلالی‌ها از میزبانی عربستان

 اعضای تیم استقلال در شرایطی هفته آینده کارشان را در لیگ قهرمانان آسیا شروع می کنند که نگرانی هایی بابت اعزام و اقامت در کشور عربستان وجود دارد. میزبانی کشور عربستان از بازی های گروه استقلال در لیگ قهرمانان سبب شده تا خیلی ها نگران کارشکنی سعودی ها باشند.

در این خصوص مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا عربستانی ها را ملزم کردند تا بهترین میزبانی را از نمایندگان ایران داشته باشند اما همچنان مسائلی وجود دارد. مدیران باشگاه استقلال نیز رایزنی هایی انجام دادند تا در بهترین شرایط تیم در عربستان اقامت پیدا کند.

از این رو امروز فدراسیون فوتبال هم در نامه ای به ای اف سی با اعلام اینکه شهر ریاض برای برگزاری پلی آف فولاد و العین امن نیست خواهان تغییر میزبان شد. البته میزبان بازی های استقلال در لیگ قهرمانان شهر جده است و به همین دلیل استقلالی‌ها معتقدند این شهر از ناامنی‌ها دور است.

کاظم قیم معاون روابط بین الملل استقلال هم در این خصوص گفته است: «ما نامه رسمی نزدیم، اما با فدراسیون فوتبال صحبت کردیم و نظر آن‌ها را جویا شدیم. بازی‌های ما در شهر جده عربستان برگزار می‌شود. طبق استعلامی که گرفتیم در این شهر مشکل ناامنی و بقیه موارد وجود نداشته؛ بنابراین ما نامه‌نگاری در این خصوص انجام نمی‌دهیم.»

گفتنی است؛ اعضای تیم استقلال روز  22 فروردین ماه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عازم عربستان خواهند شد و از روز 26 فروردین با مسابقه مقابل الاهلی کارشان را شروع می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe6vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مسئول کمیته مسابقات به لغو بازی استقلال:سال گذشته هم دیدار پرسپولیس و نساجی را لغو کردیم