تاریخ انتشار: 1400/01/16 14:42
مدیرعامل شهر خودرو با تاکید بر مالکیت این تیم :
کد خبر: 41891

هیچ نقل و انتقالی صورت نگرفته است/در تغییر نام شهرخودرو، صدا وسیما هم تخلف کرده است

تغییر نام شهرخودرو به پدیده و هم چنین تغییر مالکیت این باشگاه یکی از چالش های مهم فوتبال در دو ماه اخیر بوده است
هیچ نقل و انتقالی صورت نگرفته است/در تغییر نام شهرخودرو، صدا وسیما هم تخلف کرده است

ظاهرا چالش دو اسمی و دو مالکیتی تیم خراسانی همچنان ادامه دارد. در حالی که مالک تیم شهر خودرو همچنان پیگیر مساله است، و از دو ماه پیش مدیرعامل جدید را معرفی کرده است. اما این تیم در چند هفته اخیر با نام پدیده مشهد وارد مسابقات شده است.

معمایی مدیر عامل باشگاه شهر خودرو در گفت و گویی با خبرنگار ما اظهار داشت: هیچ نقل و انتقالی صورت نگرفته است و از اینکه در هفته های اخیر نام شهر خودرو را به نام تیم دیگری خطاب می کنند، به مراجع ذی صلاح شکایت کرده ایم. حتی صدا و سیما هم در این زمینه تخلف کرده است که با مدیران صدا و سیما در این خصوص صحبت کرده ایم.

برخی از مسئولان استان خراسان در این خصوص سنگ اندازی می کنند، تمامی اسناد و مدارک برای اثبات حق مالکیت بر باشگاه و تیم شهر خودرو موجود است. هیچ نقل و انتقالی صورت نگرفته است و ما در حال برنامه ریزی برای حضور قوی در مسابقات آسیایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شرایط فوتبال کشور طوری نیست که به حاشیه ها دامن زده شود گفت: واقعا کسانی که ذره ای به کشور و فوتبال کشور احترام قائل باشند باید از ایجاد حاشیه دوری کنند. ما میزبانی در مسابقات آسیایی را از دست داده ایم، و از طرف دیگر در afC و فیفا کسانی هستند که فوتبال ایران را رصد می کنند، حالا عده ای در کشور به خاطر منافع خودشان با تغییر نام تیم ما و ادعای واهی مالکیت به این مسایل دامن می زنند. اگر یک نامه از سوی ما به فیفا در مورد این تخلف ارسال شود، شما فکر می کنید چه اتفاقی به فوتبال کشورمان خواهد آمد.  سوال اصلی این است که چه کسانی از این حاشیه ها سود می برند؟ اگر فیفا از این تغییر نام های غیرقانونی اطلاع پیدا کند چه سرنوشتی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود؟

معمایی تاکید کرد: ما همچنان پیگیر مسایل از داخل کشور هستیم و امیدواریم برخی از مدیران استان که در این زمینه به قانون اشراف ندارند نسبت به این موضوع طرف حق را بگیرند. هواداران فهیم شهر خودرو هم به خوبی متوجه موضوع هستند، تیم بدون سرمایه گذار و بدون پشتوانه مالی سرنوشتی جز تیم های سقوط کرده و به حاشیه رفته نخواهد داشت. شهر خودرو با اتکای به هواداران فهیم خود و پشتوانه مالی تیمی قوی را راهی مسابقات آسیایی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzxon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معمایی:باید در مورد وضعیت قاسمی نژاد تصمیم بگیریم

مدیرعامل شهر خودرو: به فدراسیون فوتبال و فیفا شکایت میکنیم
عواقب دخالت‌های عده‌ای دامن فوتبال ایران را میگیرد!