تاریخ انتشار: 1400/01/19 20:36
کد خبر: 41700

سه امتیاز روحیه بخش/ پرسپولیس با دو‌گل نساجی را بدرقه کرد

«سرخپوشان تهرانی با گل زده و چند گل نزده بر نساجی چیره شدند»
سه امتیاز روحیه بخش/ پرسپولیس با دو‌گل نساجی را بدرقه کرد

تیم‌های پرسپولیس تهران و  نساجی‌مازندران در چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌همیشه فارس در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان تهرانی موفق شد با دو‌گل رقیب قائم‌شهری خودرا شکست دهد.

پرسپولیس که این روزها به تیمی پر ستاره با نیمکتی بسیار قوی تبدیل شده است پیش از حضور در مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیا بدنبال یک پیروزی روحیه بخش بود که به این مهم دست یافت.

پرسپولیس در این دیدار با خط هافبک تکنیکی خود جدالی سخت با هافبک‌های جنگنده تیم نساجی داشت که با استفاده یک تیم‌ورک حساب شده، به پاس‌های متعدد روی آوردند که این امر موجب شد خط میانه‌ی مازندرانی‌ها خسته شود و پرسپولیس به موقعیت‌های خوبی دست پیدا کند.

در نیمه نخست پرسپولیس خیلی زود روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و پس از آن بازیکنان این تیم  انگیزه‌ی بالایی برای افزایش اختلاف پیدا کردند اما کم دقتی آنها مانع رسیدن به خواسته‌هایشان شد.

در آن‌سوی میدان شاگردان ساکت الهامی که پس از دو برد پیاپی روحیه‌ی خوبی برای ادامه روند صعودی خود و جدا شدن از ته جدول داشتند با گل زود هنگام حریف دچار استرس شدند و دقایق زیادی از بازی تحت تأثیر رقیب قدرتمند خود قرار گرفتند و از تک موقعیت‌هایی هم که بدست می‌آوردند استفاده نکردند.

داشتن یک نیمکت غنی برای پرسپولیس تأثیر خودش را نشان داد و در نیمه دوم پس از کلی موقعیت ایجاد شده و گل نکردن آنها عیسی‌آل‌کثیر و امید‌عالیشاه به بازی آمدند که ثمره این تغییرات گل دقایق پایانی آل‌کثیر روی حرکت و پاس خوب عالیشاه بود تا پرسپولیس برد دو گله را هم تجربه کند.

پرسپولیس با این برد موقتاً و با یک بازی بیشتر به صدر جدول رفت و در روزهای آینده راهی هند می‌شود تا درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوند.

شاگردان یحیی با اتکا به توانایی فنی‌ و تاکتیک‌پذیری بالایشان بازی خوبی ارائه دادند اما هواداران این تیم همچنان نگران هدر دادن‌های زیاد موقعیت‌های ایجاد شده هستند و باید دید کادر فنی سرخپوشان برای این موضوع چه تدابیری خواهند اندیشید.

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455q8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی