تاریخ انتشار: 1400/01/21 15:03
کد خبر: 41607

اختصاصی/ آموزشگاه رانندگی رایگان در ماشین‌ سازی!/ اولین تسویه حساب منصوریان در تبریز

تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در حالی به مصاف هم می روند که حریف تبریزی تقریبا نفس های آخرش را می کشد و تا حدود زیادی برای سقوط کردن آماده شده است! تیمی که هر هفته‌ یک سرمربی معرفی می‌کند.
اختصاصی/ آموزشگاه رانندگی رایگان در ماشین‌ سازی!/ اولین تسویه حساب منصوریان در تبریز

شرایط این فصل ماشین سازی تبریز مثل شرایط آموزشگاه رانندگی است که مربیان برای کسب تجربه و آموزش وارد آن می شوند و پس از مدت کوتاهی آموزشگاه را ترک می کنند! آموزشگاهی که هیچ امیدی به آن نیست و اگر بهتری راننده‌ هم باشی در آخر توسط مامور راهنمایی و رانندگی رد خواهی شد، چون پایه این آموزشگاه از اول درست نهاده نشده و مشکلات زیادی دارد.

 برای همه مثل روز روشن مشخص است، وقتی دو تیم در یک شهر توسط یک مالک اداره شوند، باید فاتحه یکی از تیم ها را خواند، به این دلیل که در شرایط اختصادی و حتی مدیریتی فعلی خیلی از مالکان تیم های خصوصی برای اداره کردن یک تیم، کلی مشکلات دارند، حال چه برسد که دو تیم را مدیریت کنند. وقتی در شروع لیگ قرار شد، مالک تراکتورسازی از ماشین سازی نیز حمایت کند از همان روز مشخص بود آینده روشنی در انتظار این تیم نیست و تبریزی ها می بایست خودشان را برای سقوط ماشین‌ سازی آماده می کردند، که این اتفاق تا الان افتاد و فقط یک معجزه عجیب و غریب می تواند، تیم قدیمی و ریشه‌دار را نجات دهد.

حضور مربیان متعدد جوان و جویای نام از همان شروع لیگ تا الان نشان داد که یک تیم برای نتیجه گرفتن به خیلی چیزها لازم دارد. از تجربه گرفته تا بازیکان خوب، پول کافی، مدیریت درست، مالک مستقل و کلی امکانات‌ که ماشین سازی هیچ کدام از آنها را  نداشت.

در هر حال، شرایط کنونی ماشین سازی اصلا خوب نیست و این تیم در آینده فقط برای احاده حیثیت و آبروداری بازی خواهد کرد. از مربی جدید گرفته که خودش از این تیم به فوتبال معرفی شد تا بازیکان نچندان مطرح که برای آینده شان تلاش می کنند تا بیشتر دیدید شوند و اگر تیم سقوط کرد، بی تیم نمانند و به تیم های بهتری بروند.

 علیرضا اکبر پور هم سالهاست در تیم های پایه فعالیت می کند و الان برای یک رسیدن به هدفی که دارد، هدایت ماشین‌ سازی را برعهده گرفته و می خواهد کسب تجربه‌ کند.

اما در سوی مقابل علیرضا منصوریان که به تازگی هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفته خاطرات خوبی از تبریز ندارد و به این شهر برمی گردد تا یکی از تسویه حساب‌ هایش را با زنوزی صاف کند! منصوریان که، یک زمانی با اکبرپور در استقلال همبازی بود و از نسل های طلایی به شماره می آمدند، حال در امر مربیگری مقابل هم قرار می گیرند. منصوریان برای سفت کردن جایگاهش در تیم اراکی و اکبرپور هم برای کسب تجربه و چالشی سخت که اگر بتواند موفقیتی کسب کند تا  شاید در ادامه‌ تیم ها به سراغش بیایند و استخدامش کنند. اگر غیر از این شود، " هرکول جیبی"  باید دوباره به همان فوتبال پایه برگردد و در آکادمی به کارش ادامه دهد.

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dje6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم جدید آلومینیوم از ذوب‌آهن آمد
با عقد قراردادی قرضی

منصوریان: بازیکنانی آورده‌ام که عصای دستم باشند
از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی از تیمم راضی‌ام

بیانیه تند باشگاه ماشین سازی علیه منتقدان
فکر می‌کنند فوتبال فقط ترمز دستی، صافکار و نقاشی است؛