تاریخ انتشار: 1400/01/21 20:01
کد خبر: 41595

ربیعی: نبود ۵،۶ بازیکن، ما را مقابل سایپا اذیت خواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نبود ۵،۶ بازیکن ما را خیلی اذیت خواهد کرد با این وجود نگاه مثبتی به تیم دارم.
 ربیعی: نبود ۵،۶ بازیکن، ما را مقابل سایپا اذیت خواهد کرد

محمد بیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم دوباره حضور آقای دست‌نشان را در کنار زمین شاهد باشیم و هرچه زودتر سلامتی ایشان بازگردد. ما هفته پیش بازی سختی با تراکتور داشتیم و چند بازیکن‌مان را نداشتیم و فکر می‌کنم با همه این مسائل بازی خوبی ارائه دادیم. طبیعی است که در تبریز مقابل تراکتور بازی کردن سخت است. در آن بازی به دنبال از کار انداختن مهره‌های جلویی تراکتور بودیم که موفق هم شدیم. برای ما کسب یک امتیاز در تبریز امتیاز بدی نیست هرچند می‌توانست ایده‌آل‌تر باشد.

وی با اشاره به غیبت برخی از بازیکنانش به دلیل ابتدا به کرونا، عنوان کرد: فکر می‌کنم ما و خیلی از تیم‌ها در شرایط فوق‌العاده خاص قرار داریم، چون پیک کرونا بسیار بالاست. از همه می‌خواهم برای سلامت کل جامعه پروتکل‌ها را رعایت کنند. ما به غیر از مددی (مدیر رسانه تیم) دو بازیکن‌مان را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نخواهیم داشت. برای سلامتی هر سه آنها دعا می‌کنیم و امیدوارم زودتر به تیم اضافه شوند.

وی درباره دیدار با سایپا اشاره کرد: سایپا تیم خیلی خوبی است. ابراهیم صادقی را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که یکی از سرمایه‌های باشگاهش است. خودم در سایپا در سمت‌های مختلف حضور داشته‌ام و به شأن و منزلت صادقی و زحماتی که او برای سایپا کشیده واقف هستم. می‌دانیم بازی سخت و پیچیده‌ای با این تیم خواهیم داشت. مطمئن هستم بچه‌‌ها مقابل این تیم با همت و تلاش و رعایت برنامه‌‌های تاکتیکی کار می‌کنند.

سرمربی مس رفسنجان گفت: برای بازی فردا محمد قاضی و محمد انصاری را قطعاً در اختیار نداریم و نورمحمدی نیز شرایط بازی را به طور کامل ندارد. نبود 5،6 بازیکن ما را خیلی اذیت خواهد کرد. با این وجود نگاه مثبتی به تیم دارم و می‌دانم بچه‌ها شرایط خوبی دارند و امیدوارم در مسیر تاکتیکی خود بهترین نتیجه را بگیریم.

ربیعی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم فردا هر دو تیم یک بازی جوانمردانه و خوبی را داشته باشند. خیلی خوشحالم که مقابل تیمی قرار می‌گیریم که برای من قابل احترام است و سرمربی بزرگی دارد. آینده سایپا را با ابراهیم صادقی خیلی درخشان می‌بینم. از تیمم می‌خواهم که نهایت دقت و همت را برای پروژه مهمِ «تیم بودن» در بازی فردا انجام بدهند تا بتوانیم دل مردم رفسنجان و هواداران‌مان را در این شرایط سخت شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbqxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه بازی سایپا و سپاهان| رکورد منفی سایپا و گلایه مربیان دو تیم از یکدیگر