تاریخ انتشار: 1400/01/22 11:32
کد خبر: 41563

پیوس: پرسپولیس یکی از مخوف‌ترین خطوط حمله لیگ را دارد

اسطوره باشگاه پرسپولیس با اشاره به نفرات این تیم در مسیر لیگ قهرمانان آسیا مدعی است که یحیی قادر خواهد بود بار دیگر شانس دستیابی به جام در آسیا را شکل دهد.
پیوس: پرسپولیس یکی از مخوف‌ترین خطوط حمله لیگ را دارد

فرشاد پیوس، اسطوره گلزنی باشگاه پرسپولیس با اشاره به بازگشت عیسی آل کثیر و جذب شهریار مغانلو، از مهاجمان پرسپولیس به عنوان برگ برنده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و مدعی شد که در صورتی که حمایت لازم از تیم صورت گیرد آنها قادر خواهند بود با یحیی گل محمدی بار دیگر در مسیر حضور در فینال آسیا قرار گیرند.

پیوس درباره دیدار مقابل نساجی و اینکه فرصت سوزی‌های پرسپولیس ادامه یافت می‌گوید: این یک نمایش امیدوارکننده برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود و واقعا از این برد خوشحالم. مسلما مهمترین اصل در هر تیمی ایجاد موقعیت است و وقتی پرسپولیس از نظر نبوغ تاکتیکی این شرایط را دنبال می‌کند نشان می‌دهد که کار در تیم به خوبی پیش می‌رود. پرسپولیس یکی از مخوف‌ترین خطوط حمله لیگ را دارد و نفراتی مثل عالیشاه، ترابی، نعمتی، امیری، پهلوان، نوراللهی، مغانلو و آل کثیر قادر خواهند بود در ادامه نیز با همین روند تیم را به موفقیت برسانند.

وی ادامه داد: من به موضوع فرصت سوزی هم با خوشبینی نگاه می‌کنم. اینکه پرسپولیس موفق می‌شود موقعیت ایجاد کند قطعا اتفاق خوبی است. با این حال شاید نیاز به تمرکز بالاتر در بین بازیکنان دارد تا بتوانند به نتیجه مطلوب‌تر دست یابند. شرایط در لیگ قهرمانان آسیا مسلما سخت‌تر است و شاید شما مقابل هر تیمی نتوانید این تعداد موقعیت گل ایجاد کنید و باید از تک موقعیت‌ها به بهترین شکل سود ببرید. با این حال جای نگرانی وجود ندارد و اطمینان دارم که تیم قادر خواهد بود سربلند از مرحله اول و گروهی صعود کند.

پیوس درباره غیبت سعید آقایی و فرشاد فرجی به دلیل ابتلا به کرونا گفت: تا جایی که شنیدم فرجی به اردوی تیم اضافه خواهد شد. یحیی با سلیقه و تفکر بالایی نفرات تیمش را انتخاب کرده و فاصله بین بازیکنان کم است. هر کسی می‌تواند شایستگی خود را برای حضور در ترکیب اصلی نشان دهد و هر چند کار سخت‌تر شده اما مسلما همه بازیکنان با روحیه و انگیزه و البته توان فردی و فنی بالا به دنبال موفقیت در ترکیب خواهند بود.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به گلزنی آل کثیر در ترکیب این تیم در بازگشت از محرومیت نیز گفت: این یک اتفاق ویژه و فوق العاده برای عیسی بود و او را از نظر روانی و روحی به شرایط مطلوبی در آستانه شروع لیگ قهرمانان رساند. عیسی یک ماموریت نیمه نهایی در تیم دارد و با روحیه‌ای که از او دیده‌ام یکی از مهره‌های تاثیرگذار ترکیب پرسپولیس خواهد بود. در کنار او شهریار مغانلو و مهدی عبدی هم حضور دارند که هر دو از تجربه و توانایی بالایی برخوردارند و به نظرم شرایط خوبی در فاز حمله و در فاز تهاجمی با حمایت وحید امیری، ترابی، عالیشاه، پهلوان و نوراللهی خواهیم داشت.

پیوس درباره پیشنهاداتش برای بازگشت به نیمکت مربیگری گفت: فعلا ترجیحم استراحت است. پیشنهاداتی طی روزهای اخیر داشته‌ام اما می‌خواهم با برنامه و استراتژی مناسبی تیم بعدی را انتخاب کنم. تیمی که جاه طلبی بزرگی داشته باشد و فارغ از حواشی در سودای دستیابی به هدف باشد. شاید طی روزهای آینده تیم بعدی‌ام را انتخاب کنم و با هدف و انگیزه دوباره برای یک اتفاق مهم بجنگیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oq8qg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیوه مدیریت رسول‌پناه باید در دنیا تدریس شود