تاریخ انتشار: 1400/01/23 19:55
کد خبر: 41479

تارتار: تیم ما جز سه تیم ارزان لیگ است/ اگر داور بازی ما اشتباه کرده، با او برخورد کنند

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش از اشتباهات داوری متضرر شده است.
تارتار: تیم ما جز سه تیم ارزان لیگ است/ اگر داور بازی ما اشتباه کرده، با او برخورد کنند

 مهدی تارتار پس از شکست تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع نکردیم و یکی دو نفر از بازیکنان ما در باد بازی با استقلال خوابیده  بودند و خواسته‌های ما را انجام ندادند. ما گلی خوردیم که شک و شبه زیادی دارد. روزی که ما بد بودیم، گروهی داوری اگر آن اشتباهاتی که ما فکر می‌کنیم را انجام داده است، روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم گذاشته‌اند.

وی افزود: همینطور که داور به من و کمکم کارت داد و ما را از بازی بعد محروم کرد، امیدوارم کمیته داوران در صورت اشتباه داور، برخورد لازم را انجام دهد. ما تلاش زیادی برای موفیت تیم خودمان انجام می‌دهیم. به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم. آنها سرمایه‌گذاری کردند. در دور رفت برابر گل‌گهر که اشتباه داوری وجود نداشت، پیروز بودیم و امروز با اشتباهات داوری باختیم و این باید بررسی بشود. اگر داور اشباه کرده، انتظار برخورد داریم. همانطور که گفته بودیم دستمزد داوران کم است اما انتظار داریم با داوری که اشتباه کرده و آینده یک مجموعه را تخریب کرده، برخورد شدید شود. اگر اشتباهی صورت نگرفته هم از داور تشکر می‌کنیم.

تارتار همچنین گفت: این چندمین بازی ماست که متضرر می‌شویم و در بازی برابر گل‌گهر هم اشتباهاتی صورت گرفته است. انتظار داریم به عنوان تیم خنثی به ما نگاه نشود که نه خطر سقوط داریم و نه قرار است سهیمه کسب کنیم. تیم ما جز سه تیم ارزان لیگ است و تا به حال هم نتایج نسبتا خوبی گرفته‌ایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djeew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار: اگر اوت دستی بد است چرا تیم های دیگر دنبال «محمدی» هستند؟