تاریخ انتشار: 1400/01/24 15:01
حمایت شویم فجر لیگ برتری می‌شود
کد خبر: 41437

معدنچی: موفقیت‌های پرسپولیس و تکرار می‌شود

بازیکن اسبق پرسپولیس و مربی حال حاضر فجرسپاسی از رویایش برای صعود با این تیم باسابقه خبر داد.
معدنچی: موفقیت‌های پرسپولیس و تکرار می‌شود

مهرزاد معدنچی، بازیکن اسبق پرسپولیس مربی کنونی فجرسپاسی شیراز در خصوص آخرین وضعیت این تیم، گفت: در نیم فصل توانستیم چند بازیکن با کیفیت خوب بگیریم و آنها جایگزین های خوبی برای بازیکنان جدا شده تیم در نیم فصل اول بودند. وضعیت مصدومان هم بهتر شده است. اگر همدلی و اتحاد بین اعضای تیم باشد که الان هم هست، مطمئن هستم این تیم با این نفرات شرایط صعود  به لیگ برتر را دارد.

وی ادامه داد: درست است کار سختی داریم و  سایر تیم‌هابه ویژه تیمهای مدعی صعود در نیم فصل دوم خودشان را تقویت کردند.  اما من بعد از اینکه به عنوان مربی به فوتبال برگشتم افتخار میکنم با بازیکنانی کار میکنم  که بسیار بسیار با شخصیت با وجدان کاری در خدمت تیم هستند و مطمئنم با این بازیکنان و تلاش کادرفنی و مدیریت  فجر اگر مسائل و مشکلاتی پیش نیاید به لیگ برتر صعود میکنیم.

معدنچی با اشاره به موقعیت این تیم برای صعود گفت: من در هفته دوم که با آستارا بازی داشتیم و داوود مهابادی رفته بود. گفتم کیفیت این تیم و بازیکنان از لیگ یک بیشتر است. امیدوارم  مسئولین شیراز نیز در کنار تیم باشند چرا حالا که تیم در رده دوم جدول است زمان حمایت است تا ان‌شالله باردیگر شیراز نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشد. مسئولین باشگاه نیز باید مثل گذشته همچنان از حمایت‌های خود دریغ نکنند چرا که این ذهنیت در بازیکنان به وجود آمده که تیم باید حتما لیگ برتری شود و با توجه به کیفیت فنی که دارند لیاقت آنها حضور و بازی در لیگ برتر است.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر و در آستانه لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس رفته رفته موفق شد به شرایط ایده آل خود باز گردد و علی رغم اینکه کمتر کسی فکر می‌کرد موفق شود باز در صدر جدول قرار گرفت و نشان داد ۴ قهرمانی متوالی پرسپولیس و حضوری در ۲ فینال آسیا اتفاقی نبوده است و من مطمئن هستم با توجه به حضور بازیکنان جدید این تیم در آسیا نیز نتایج قابل قبولی خواهد گرفت.

وی در پایان در مورد مثبت شدن تست کرونایی چند بازیکن پرسپولیس نیز گفت: متاسفانه به پرسپولیس نگاه ملی نشد. نمی‌خواهم بگوییم هوای استقلال را داشتند یا نه؟ بازی این تیم بخاطر وضعیت قرمز آبادان با صنعت نفت لغو شد ولی بازی پرسپولیس با نساجی که تست کرونایی ۷ عضو آن مثبت بود در آستانه سفر پرسپولیس به آسیا خیلی راحت برگزار شد که نتیجه آن شد مثبت شدن تست کرونایی سعید آقایی. از طرفی پرسپولیس در همین شرایط قرمز در آبادان بازی کرد. به نظرم آقایان به گونه ای برخورد کنند که شائبه ای برای کسی پیش نیاید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqkry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخراج جنجالی علی دایی از تیم ملی به زبان مهاجم تیم ملی

علوان زاده به فجرسپاسی پیوست

 مهابادی: امیدوارم فجر به جایگاه واقعیش با حضور در لیگ برتر برسد
این برد را به روح علیرضا رضایی تقدیم می‌کنیم