تاریخ انتشار: 1400/01/25 14:28
به دنبال حاشیه امنیت در جدول
کد خبر: 41375

شهرخودرو - ذوب‌آهن؛ دوئل شاگردان رحمتی و حسینی در اِی‌ کیو آر

از هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر، از ساعت ۲۰:۳۰ در روز پنحشنبه ۲۶ فروردین‌ دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.
شهرخودرو - ذوب‌آهن؛ دوئل شاگردان رحمتی و حسینی در اِی‌ کیو آر

این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که دو تیم از شرایط چندان مطلوبی در جدول رده‌بندی برخوردار نیستند و کسب این سه امتیاز می‌تواند اوضاع تیم پیروز این دیدار را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

شاگردان مهدی رحمتی در شرایطی در مشهد و ورزشگاه امام رضا میزبان گاندوهای اصفهانی خواهند بود، که فصل پُرفراز و نشیبی را می‌گذرانند و به دلیل مشکلات مالکیتی، با بحران شدید مالی و مدیریتی روبه‌رو هستند، اما با تمام این موانع، مهدی رحمتی و دستیارانش، تیمی قابل احترام روانه رقابت‌های لیگ‌برتر کرده‌اند و روز پنجشنبه حریف سختی برای ذوب‌آهنی‌ها خواهند بود.

photo_2021-04-14_13-46-57

شاگردان مجتبی حسینی در ذوب‌آهن اصفهان، یک نیم فصل ناامیدکننده را تجربه کردند، اما با آمدن مجتبی حسینی جانِ تازه‌ای در رگ‌های سبزپوشان دیار زاینده‌رود جریان پیدا کرده است و حالا بیش از قبل به ماندن در لیگ‌برتر امیدوار شده‌اند.

شهرخودرویی‌ها در هفته نوزدهم، موفق به متوقف کردن پرسپولیس شدند و ذوبی‌ها هم با سوپرگل فرشاد محمدی‌مهر از سد نفت مسجد سلیمان گذشتند.

شهرخودرو با کسب ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و ذوب‌آهنی‌ها هم با ۱۷ رده چهاردهم لیگ را به خود اختصاص داده‌اند.

محمدرضا ولی زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qwkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم جدید آلومینیوم از ذوب‌آهن آمد
با عقد قراردادی قرضی