تاریخ انتشار: 1400/01/27 12:05
کد خبر: 41251

اسماعیلی؛شروع کننده جشنواره گل استقلالی‌ها در جده

هافبک با تجربه استقلال در دیدار مقابل الاهلی عربستان با به ثمر رساندن یک گل و ارایه یک بازی زیبا نقش بارزی در برتری پرگل استقلال ایفا کرد.
اسماعیلی؛شروع کننده جشنواره گل استقلالی‌ها در جده

برای آن تعداد از هوادارانی که بازی های استقلال را طی این چند سال اخیر با دقت بیشتری دنبال کرده اند،  نمایش درخشان شب گذشته فرشید اسماعیلی شاید چندان عجیب به نظر نرسید. هافبک خوش نقشی که خیلی زودتر از حد تصور پس از پیوستن به استقلال صاحب شماره ۸ استقلال شد و به نوعی جایگاهش را در میان انبوهی از مدعیان خیلی زود پیدا کرد و با آن گل به یادماندنی در دربی،  فصل جدیدی از فوتبالش را رقم زد.

در واقع در خصوص فرشید در این چند سال اخیر باید گفت، او روزهای تلخ و شیرین زیادی را با لباس آبی تجربه کرده؛ از آن چیپ معروف در دربی تا روزهای خوبش در کنار امید ابراهیمی و جپارف در زمان وینفرد شفر و عنوان بهترین پاسور لیگ قهرمانان تا به  امروز که حالا  بدل شده به یکی از مهره های قابل اتکا و کاپیتان دوم فرهاد مجیدی که همین  امر باعث شده تا اسماعیلی این فصل، احساس مسئولیت بیشتری نسبت به تیمش پیدا کند. در واقع می توان گفت این تصمیم در خصوص او به درستی گرفته شد تا آنجا که  بازی به بازی نمود آن را در ترکیب استقلال می بینیم.  

اما نمایش فرشید در لیگ قهرمانان از  همان دقیقه ۵ بازی با یک گل تماشایی آغاز شد؛گلی که بدون شک نقش تعیین کننده در رقم زدن برد با ارزش استقلال مقابل نماینده عربستان ایفا کرد. البته درخشش  هافبک ۲۷ ساله استقلال به این گل ختم نشد چرا که او با دوندگی بی امان و تکنیک قابل قبولی که دارد خط هافبک استقلال به بهترین نحو ممکن رهبری کرد.

فرشید در ادامه طی چندین نوبت در مناطق مناسب بازیکنان الاهلی را مجبور به خطا کرد و اگر کمی خوش شانس تر بود حتی می توانست گل دوم خود را هم با یک شوت دیدنی رقم بزند. در مجموع فرشید در مقابل سفید و سبزپوشان الاهلی همانی بود که باشد و نمایش او دقیقا همان انتظاری است که همواره از این هافبک انتظار داریم.

با تمام این تفاصیل دیدار استقلال و الاهلی  را می توان پیش درآمدی برای حضور قدرتمند برابر دو تیم دیگر حاضر در این گروه تلقی کرد؛ دو تیمی که قطعا کیفیت  و کلاس متفاوتی نسبت به نماینده عربستان دارند و استقلال در این تورنمنت برای عبور از سد تیم دو تیم مدعی، به شدت به چنین فرشیدی احتیاج دارد.

اسماعیلی خودش به خوبی می‌داند که صرفا درخشش در بازی دیشب نمی تواند هواداران استقلال را راضی کند و از همین رو او اگر می‌خواهد نامش یکبار دیگر در جمع ترین های آسیا قرار بگیرد، راهی جز این ندارد جز اینکه کیفیت بالایش را استمرار ببخشد، کاری  که قدر مسلم  که از توان او خارج نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qwvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرشید اسماعیلی زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند