تاریخ انتشار: 1400/01/29 14:12
کد خبر: 41130

ترابی ستاره بدون جانشین پرسپولیس

ستاره شماره 9 قرمزها با پاس های کلیدی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا، بی‌جانشین‌ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود.
ترابی ستاره بدون جانشین پرسپولیس

مهدی ترابی در بازی برابر الریان موفق شد مانند بازی مقابل الوحده پاس گل دهد و این بار کمال کامیابی‌نیا را با سانتری دقیق در موقعیت گلزنی قرار داد تا هافبک پرسپولیس، بازگشت به ترکیب تیمش را با گلزنی جشن بگیرد.

مهدی ترابی با پاس‌ گلی که در آغاز نیمه دوم برای کمال کامیابی نیا فرستاد موفق شد به رکورد علی علیپور برسد،تا قبل از این دیدار ترابی در آسیا 4 پاس گل داده بود که با این پاس شمار پاس گل های آسیایی خود در پرسپولیس را به عدد 5 رساند تا از این حیث به رکورد علی علیپور آقای گل سابق قرمزها  برسد.

ترابی بعد از بازگشت به پرسپولیس همچنان در ترکیب پرسپولیس می درخشد و تاثیر عملکرد خوب او در نتایج این تیم کاملا مشهود است،اتفاقی که هر بازی تکرار می‌شود تا شاگردان یحیی گل محمدی فاصله بیشتری از همگروه های خوددر لیگ قهرمانان آسیا بگیرند.

 حتی دوری ترابی از پرسپولیس و حضور او در لیگ ستارگان قطر تاثیری در کیفیت بازی ترابی نداشته است. او که پس از بازگشت به جمع قرمزها باز هم خوش درخشید و توانست با این عملکرد مطلوب خاطرات بد جدایی را از ذهن هواداران دور کرده و به نوعی دل آنها را به دست آورد.

او در این تیم به یک مهره فرصت‌طلب تبدیل شده که می تواند با استفاده از توانمندی هایش و زمانی که بازی ها گره می خورد شرایط را به نفع قرمزها تغییر می‌دهد. این هنر خاص مهدی ترابی است، ترابی او متخصص دادن پاس هایی است که گره کور مسابقه‌های مختلف را برای پرسپولیس باز می‌کنند.

شاید اگر او پیش از ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020 در نقل و انتقالات از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا نمی شد ، قرمزها در فینال آسیا شرایط به مراتب بهتری را تجربه می‌کردند و شاید حالا به عنوان مدافع قهرمانی در این مسابقات حضور داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4belq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست باز گل محمدی برای آرایش میانه میدان