تاریخ انتشار: 1400/02/02 10:44
کد خبر: 40855

سیدجلال مانع از جنجال بزرگ شد!

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با رهبری هم تیمی هایش مانع از جنجال در جریان بازی با گوا هند شد.

سیدجلال مانع از جنجال بزرگ شد!

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل گوا هند به پیروزی دو بر یک در هفته سوم رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا رسید که محمدحسین کنعانی زادگان نتوانست یکی از دو پنالتی تیمش را تبدیل به گل کند.

مدافع ملی پوش پرسپولیس قصد داشت پنالتی اول سرخ‌ها را که در دقیقه ۱۸ توسط عیسی آل کثیر به دست آمد بزند اما با مخالفت هم تیمی‌هایش روبرو شد تا یحیی گل محمدی سرمربی این تیم از مهدی ترابی بخواهد پشت توپ بایستد.

همین موضوع با واکنش تند کنعانی زادگان روبرو شد و او به حالت قهر به خط دفاعی سرخپوشان بازگشت که سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ‌ها وارد ماجرا شد و از کنعانی زادگان خواست تا قضیه را خاتمه دهد و دیگر حرفی از پنالتی نزند.

مهدی ترابی نیز پنالتی اول پرسپولیس را تبدیل به گل کرد اما کنعانی زادگان در شادی این پیروزی هم شرکت نکرد.

در ادامه این دیدار، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس گل دوم این تیم را در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند و کنعانی زادگان را که نزدیک او بود در آغوش گرفت تا با او خوشحالی‌اش را تقسیم کند.

احسان پهلوان در دقیقه ۴۰ در محوطه جریمه گوا هند نقش بر زمین شد تا داور بار دیگر به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کند.

اتفاقی که سبب شد کادر فنی سرخپوشان به همراه سیدجلال حسینی با توجه به اتفاقات مربوط به پنالتی اول، توپ را به کنعانی زادگان بدهند تا این مدافع پشت آن بایستد اما شوت محکم کنعانی زادگان به وسط دروازه گوا رفت تا «سینگ» آن را دفع کند.

پس از این پنالتی نیز سیدجلال حسینی باز هم نفر اولی بود که سمت کنعانی زادگان رفت و از او خواست تا تأسف نخورد و تمرکز خود را روی ادامه بازی بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9ggw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آمار فوق العاده کاپیتان پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان


آمار ایده‌آل سید جلال در پرسپولیس
جلال حسینی، الماس درخشان ترکیب یحیی؛