تاریخ انتشار: 1400/02/04 20:59
کد خبر: 40703

چرا کادرفنی استقلال به ریگی استراحت داد؟

کادرفنی استقلال به مسعود ریگی برای دیدار برگشت مقابل الدحیل قطر استراحت داده است.
چرا کادرفنی استقلال به ریگی استراحت داد؟

تیم فوتبال استقلال در حالی از بامداد فردا در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار باید مقابل الدحیل قطر صف آرایی کد که فرهاد مجیدی در این مسابقه تغییراتی در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبل و دیدارهای گذشته ایجاد کرده است.

یکی از این تغییرات استراحت به مسعود ریگی به عنوان یکی از مهره‌های ثابت هفته‌های اخیر استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بوده است. شاید خیلی‌ها تصور کنند دلیل نیمکت‌نشینی ریگی در این دیدار اشتباهات کشنده این بازیکن در دیدار قبل مقابل نماینده قطر بوده است، اما هدف اصلی کادرفنی استقلال دادن استراحت بیشتر به ریگی برای ریکاوری بهتر و جلوگیری از مصدویت به عنوان یکی از مهره‌های کارآمد آبی‌پوشان بوده است.

ریگی در هر سه دیدار قبلی به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و دوندگی و فشار زیادی را به عنوان یک هافبک دفاعی متحمل شد؛ به همین منظور فرهاد مجیدی ترجیح داد در این دیدار به این بازیکن استراحت بدهد و از مهدی‌پور استفاده کند تا برای دیدارهای آینده بتواند استفاده بهتری از ریگی داشته باشد. البته عملکرد مهدی‌پور نیز در این میان نمی‌تواند بی‌تأثیر باشد چه بسا اینکه این بازیکن تازه وارد بتواند با نمایشی قابل قبول نظر کادرفنی استقلال را برای حضور در ترکیب ثابت در مسابقات آینده را نیز به خود جلب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qgnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هافبک مصدوم استقلال به دیدار با ذوب آهن می رسد