تاریخ انتشار: 1400/02/05 20:38
کد خبر: 40647

حسینی:انتظار دعوت به تیم ملی را داشتم ولی ناراحتی‌‎ای ندارم

هافبک مهاجم تیم فوتبال سپاهان می‌گوید این حق مسلم هواداران فوتبال مازندران است که ورزشگاهی بسیار بهتری داشته باشند.
حسینی:انتظار دعوت به تیم ملی را داشتم ولی ناراحتی‌‎ای ندارم

سپاهان یک دیدار مهم دیگر را بیرون از خانه و در ورزشگاهی که معمولا روز سختی برای تمامی میهمانانش رقم می‌زند، با پیروزی نزدیک یک بر صفر پشت سر گذاشت و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس که این روزها در آسیا حضور دارد، دوباره صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ بیستم را از سرخپوشان پایتخت پس گرفت.

محمدرضا حسینی وینگر راست تیم فوتبال سپاهان در مصاف با نساجی مازندران یکی از خوب های تیمش بود و به خصوص در نیمه دوم که شاگردان ساکت الهامی برای به تساوی کشاندن بازی تلاش می کردند، با قدرت حفظ توپ بالایی که دارد و خطاهایی که در چند برهه از بازیکنان تیم میزبان گرفت، سبب شد فشار این تیم کاهش پیدا کند.

*برای یک بازی خیلی سخت آماده بودیم

حسینی در گفتگویی با "ورزش سه"، حرف هایش را با اشاره به کیفیت تیم فوتبال نساجی مازندران پس از تغییر سرمربی آغاز کرد و گفت:«  ما می دانستیم و از قبل خودمان را برای یک بازی خیلی سخت آماده کرده بودیم. نگاهی به جایگاه نساجی در جدول نداشتیم، چون با تغییر کادر فنی فوتبال بهتر و جسورانه تری باز می کنند..»

*باوجود اخراج نژادمهدی، یک قدم بزرگ برداشتیم

او در ادامه با اشاره به اخراج محمد نژادمهدی در ثانیه های پایانی نیمه اول، افزود:« می دانستیم این بازی یکی از بازی های مهم در راه قهرمانی است و تمرکزمان فقط روی همین بازی بود. ما با این تفکر بازی را شروع کردیم و خیلی هم خوب شروع کردیم و گل هم زدیم ولی متاسفانه روی یک اشتباه محرز بازیکن ما اخراج شد. نیمه دوم تحت فشار بودیم و بازی رو به جلو نداشتیم و بیشتر تمرکزمان روی کارهای دفاعی بود. با این حال فکر می کنم موقعیت خیلی جدی به نساجی ندادیم و بیشتر به سمت دروازه شوت می زدند. در مجموع فکر می کنم یک قدم بزرگ برداشتیم. همچنین تبریک می گویم به تیم خوب نساجی مازندران که بازی خیلی خوبی انجام دادند و امیدوارم نتایج دلخواه را در ادامه فصل بگیرند.»

*فوتبال مازندران اینقدر بزرگ است که ....

محمدرضا حسینی سپس در ادامه صحبت هایش به شرایط ورزشگاه وطنی قائمشهر و چمن مصنوعی آن پرداخت و با گلایه و ابراز ناراحتی از امکانات بسیار ضعیفی که در اختیار یکی از استان های فوتبال ساز کشور قرار دارد، بیان کرد:« این زمین در شان فوتبال مازندران و تیم خوب نساجی مازندران نیست. امیدوارم مسئولان این شهر فکری بکنند و شرایط را درست کنند. نساجی مازندران فوتبال مستقیم بازی نمی کرد و برای خودشان بهتر است که این زمین درست شود. فکر می کنم اگر چمن طبیعی داشته باشند، در کیفیت کارشان تاثیرگذار است. جدا از این حرف ها فوتبال مازندران اینقدر بزرگ است که لیاقت یک زمین خیلی بهتر را دارد. هواداران نساجی هم قطعا لایق ورزشگاه بهتر، سکوهای بهتر و امکانات بیشتری هستند.»  

*امیدوارم به زودی یک ورزشگاه در مازندران ساخته شود

موضوع بعدی ای که در مورد آن با محمدرضا حسینی هم صحبت شدیم، تعداد مازندرانی های تیم فوتبال سپاهان در شروع بازی بود و این بازیکن اهل استان فارس در واکنش به این موضوع که تیم سپاهان بازیکنان مازندرانی بیشتری در ترکیب ابتدایی نسبت به نساجی مازندران داشته است، عنوان کرد:« مازندران خطه فوتبال خیزی است. البته کشتی و وزنه برداری هم دارند و در این دو ورزش هم خیلی خوب هستند. و به همین خاطر است که می گویم لایق ورزشگاهی بهتر هستند. یکی از بهترین مردمان و هواداران را دارند و امیدوارم به زودی ورزشگاهی برای آنها ساخته شود که لیاقتشان را داشته باشد. همچنین باید در مورد نبودن هوادارن صحبت کنم. من قبلا وقتی تماشاگران بوده اند، در این ورزشگاه بازی کرده ام و واقعا جایشان خالی بود.»

*ما واقعا به قهرمانی فکر نمی کنیم

سوال بعدی از شماره 7 سپاهان که فصل خوبی را پشت سر می گذارد در رابطه با رقابتی بود که این تیم با پرسپولیس آغاز کرده و در ادامه همین بحث، حسینی در واکنش به این موضوع که جای سپاهان با نمایش هایی که در لیگ ارائه می کند، در رقابت های آسیایی خالی است، گفت:« ببینید اینکه جای سپاهان در آسیا خالی است واقعا همینطور است. حسرت می خوریم و دوست داشتیم امسال باشیم و نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم امسال خوب نتیجه بگیریم و سال بعد نماینده خوبی باشیم. پرسپولیس تیم خوبی است و ثبات داشته و قطعا تیم شایسته ای هستند که این شرایط خوب را دارند. ما واقعا به قهرمانی فکر نمی کنیم. بازی به بازی پیش می رویم و هر بازی به سه امتیاز فکر می کنیم. اگر لیاقت داشته باشیم، قطعا قهرمان می شویم و تمام تلاشمان این است که در بازی های باقی مانده بهترین نتایج را بگیریم.»

*نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس قهرمان لیگ را مشخص نمی‌کند

از حسینی پرسیدیم آیا می توان اینطور استنباط کرد که برنده دیدار سپاهان و پرسپولیس که روز هفدهم اردیبهشت ماه در نقش جهان برگزار می شود، تعیین کننده قهرمان لیگ بیستم است؟ بازیکن با تجربه تیم فوتبال سپاهان به این سوال اینطور واکنش نشان داد:« فکر نمی کنم بشود این بازی را به بازی قهرمانی ربط داد و چند بازی دیگر داریم. نزدیک 27، 28 امتیاز برای ما باقی مانده و نزدیک 30 امتیاز برای پرسپولیس. حتی استقلال و تیم های پایین تر شانس قهرمانی دارند و هیچ چیز مشخص نیست. در بازی با پرسپولیس مثل بازی با نساجی به سه امتیاز فکر می کنیم. اصلا به این فکر نمی کنیم که با بردن یا نبردن قهرمان می شویم یا نمی شویم. علاوه بر این فکر می کنم امسال تا هفته آخر رقابت قهرمانی ادامه داشه باشد. همه تیم ها خوب هستند و ما در این شرایط فقط به بازی پیش رو فکر می کنیم.»

*45 دقیقه 10 نفره بازی کردن خیلی سخت است

محمدرضا حسینی که نمایش بسیار خوبی در مقابل نساجی مازندران داشت، در رابطه با این موضوع توضیح داد: « ببینید نه من که همه بچه ها از کار کردن با محرم نویدکیا و بودن در کنار همدیگر لذت می بریم و فقط می خواهیم به تیم کمک کنیم. در بازی با نساجی ما شرایط ویژه ای داشتیم؛ 45 دقیقه 10 نفره بازی کردن خیلی سخت است. وقتی شرایط اینطور است، حفظ توپ و نگه داشتن بازی خیلی به تیم کمک می کند. سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و خدا را شکر می کنم که در مجموع عملکرد موفقیت آمیزی داشتیم و سه امتیاز حساس را گرفتیم.»

*خبر داشتیم حاج صفی کارت زرد نگرفته

از حسینی در رابطه با خبر جنجالی این روزها یعنی محرومیت حاج صفی از دیدار برابر پرسپولیس پرسیدیم و او در واکنش به این سوال که آیا در بازی متوجه کارت نگرفتن حاج صفی شده اند یا خیر، بیان کرد:« ما که می دانستیم، در آن صحنه پیام فقط کارت گرفت. من در آن صحنه بودم و احسان فقط داشت صحبت می کرد.»

*از اول معلوم بود احسان خیلی می‌تواند به سپاهان کمک کند

بازیکن 31 ساله تیم فوتبال سپاهان در مورد گل فوق العاده حاج صفی نیز اینطور صحبت کرد:« بالاخره احسان سال هاست جز بهترین های ایران است و کاپیتان تیم ملی هم هست. از ابتدا مشخص بود که حضور او خیلی می تواند به تیم کمک کند و حالا این موضوع را در بازی های اخیر شاهد بوده ایم.»

*انتظار دعوت به تیم ملی را داشتم ولی ناراحتی‌‎ای ندارم

از بازیکن سابق ذوب آهن و فجرشهیدسپاسی شیراز درباره دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی پرسیدیم و شماره 7 سپاهان در واکنش به این سوال که آیا این موضوع او را ناراحت کرده یا خیر، گفت:« اول اینکه فارغ از بودن و نبودن من در تیم ملی، برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم این 4 بازی را ببریم و به جام جهانی برویم؛ اگر برویم نفعش برای همه است. همچنین برای کادر فنی و بازیکنان آرزوی موفقیت می کنم. انتظار دعوت داشتم ولی نمی توان خرده گرفت و آقای اسکوچیچ هم یک تعدادی را می تواند دعوت کند. ناراحتی‌ای ندارم و برای تیم ملی از صمیمم قلبم آرزوی موفقیت می کنم.»

*تا 40 سالگی فکر دعوت شدن به تیم ملی هستم

حسینی در ادامه و در واکنش به این موضوع که آیا قید بازی کردن در تیم ملی را زده است، تاکید کرد:« نه به هیچ وجه. من تا روزی که بازی کنم، حتی اگر تا 40 سالگی باشد، تمام تلاشم را می کنم به تیم ملی برسم. هیچ وقت پا پس نمی کشم. شب که می خوابم و صبح که از خواب بیدار می شوم، به تیم ملی فکر می کنم و یکی از آرزوهایم رسیدن به تیم ملی است وآرزوی موفقیت برای تیم ملی ربطی به این موضوع ندارد.»

*حقم دعوت به تیم ملی بوده ولی شاید باید بیشتر تلاش کنم

محمدرضا حسینی در پایان و درباره این موضوع که شاید در چند سال اخیر دعوت نشدن به نوعی بدشانسی هم بوده، حرف زد و اینطور حرف هایش را در این مصاحبه خاتمه داد:« فکر می کنم در این 4 ، 5 سال اخیر حقم بوده که به تیم ملی دعوت بشوم. اما حتما خواست خدا بوده. شاید باید تلاشم را بیشتر بکنم تا در خدمت تیم ملی کشورم باشم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkgea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مرزبان: سپاهان - پرسپولیس بازی قهرمانی نیست/همچنان در کورس قهرمانی هستیم