تاریخ انتشار: 1400/02/06 12:50
کد خبر: 40619

آخرین تیر درترکش نکونام در کینگ فهد/ دیداری که هیچ اشتباهی را‌ برنمی تابد

نکونام و شاگردانش بایستی برابر السد قطر در دیداری سخت قرار بگیرند که جای هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد.
آخرین تیر درترکش نکونام در کینگ فهد/ دیداری که هیچ اشتباهی را‌ برنمی تابد

امین یزدانی؛ جواد نکونام و شاگردانش  برای عبور از مرحله گروهی  لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله حذفی این رقابت ها ،باید در ایستگاه پنجم  ژاوی و شاگردانش را به زیر بکشند تا با خیالی آسوده و روحیه ای مضاعف در آخرین دیدار خود به مصاف الوحدات اردن بروند.

السد پس از آنکه توانست درنخستین دیدار خود مقابل فولاد ایران در آخرین دقایق بازی ازشکست بگریزد،در دومین بازی خود از النصر عربستان نیز ۳-۱ باخت تا کارش برای صعود سخت و دشوار شود،؛ اما شاگردان ژاوی در دو باری متوالی توانستند الوحدات اردن را شکست دهند تا امتیازات خود را به عدد ۷ برسانند.  بدین ترتیب تیم اول کشور قطر به وضعیت خود سرو سامانی بخشید و خود را آماده جدالی بسیار سخت و تعیین کننده و به نوعی نبردی از جنس مرگ و زندگی، کند.

کمترین غفلت در این دیدار سرنوشت، بهای سنگینی را برای  مربیان و کلیه بازیکنان دو تیم درپی خواهد داشت.

فولاد خوزستان

آمادگی جسمی و روانی، تمرکز بالا،استرس و ریسک کمتر،استفاده از فرصت ها و اشتباهاتِ حریف، دقت در پاس و ضربات آخر، سرعت تصمیم‌گیری در بهترین زمان و در بهترین فضای ممکن، می‌تواند راز موفقیت تیم برنده باشد که امیدوارم این موفقیت، نصیب فولاد سرزمینم باشد.

تیمی که از نظر ذهنی و روانی درشرایط بهتری باشد،قطعا کمتر اشتباه می‌کند و بهتر از اشتباه حریف استفاده خواهد کرد و درک درستی از لحظه لحظه‌ی بازی خواهد داشت.

گرچه فوتبال را بازی اشتباهات می‌خوانند،اما تیمی که کمتر اشتباه کند و از اشتباه حریف نهایت استفاده را ببرد قطعا برنده بازی خواهد بود.

نکونام‌ باید به بهترین شکل ممکن بازیکنان خود را آماده چنین جدالِ دشوار و تعیین کننده‌ای، راهی زمین کند.این هنر مربی است که شاگردانش را نسبت به چنین دیداری به خوبی توجیه کند و آنها را ازنظر ذهنی به بهترین شکل ممکن روانه زمین کند.

فولاد خوزستان

زمان و مکان(فضا) و سرعت تصمیم گیری، دوری از بازی احساسی و همچنین درک درستی که بازیکنان می‌باید از چنین دیداری داشته باشند،می‌تواند آنها را درمسیر موفقیت رهنمون کند تا فولاد خوزستانِ ایران، پس از فصل ۲۰۱۴ برای دومین بار به مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند و دل مردم خونگرم خوزستان را که از آنها به نام عشاق فوتبال یاد می‌شود را خوشحال کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqakn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد با پیراهن قرمز برابر السد