تاریخ انتشار: 1400/02/07 11:25
کد خبر: 40540

فنونی‌زاده:عدم حضور محمد دانشگر تنبیهی برای استقلال شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم هنوز در خط دفاعی دچار مشکل است. عقب تیم اطمینان دار نیست و تیم حریف هم در چند بازی اخیر از همین نقطه ضف استفاده کرد.
فنونی‌زاده:عدم حضور محمد دانشگر تنبیهی برای استقلال شد

مهدی فنونی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار، در رابطه با عملکرد تیم فوتبال استقلال در دیدار با الدحیل اظهار داشت: استقلال بازی خوبی ارائه داد، اما این تیم هنوز در خط دفاعی دچار مشکل است. دفاع تیم مطمئن نیست و الدحیل در هر دو بازی از همین نقطه ضف استفاده کرد.

وی ادامه داد: عدم حضور محمد دانشگر، تبیه وی نبود بلکه تنبیهی برای خود استقلال شد.  ریگی نیز خیلی بازیکن خوبی است، اما در این ۲ بازی اخیر شکننده فوتبال بازی می‌کند. شاید هنوز تحت تاثیر پاس اشتباه در بازی مقابل الدحیل است، اما الان باید به خودش بیاید، چون تنها تخریب‌چی تیم، ریگی است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد کادر فنی عنوان کرد: در دقیقه ۷۰ فرهاد مجیدی با کم کردن از خط حمله و اضافه کردن به خط دفاع، مرادوند را بجای ارسلان قاسمی به بازی آورد. این به آن معناست که یا به ضدحمله خوش کرده یا اینکه به نتیجه راضی بوده و برای بیشتر گل نخوردن چاره اندیشیده است.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: استقلال ۲ بازی دیگر پیش رو دارد. کار استقلال مقابل الشرطه آسان اما مقابل الاهلی سخت است. در کل عملکرد تیم استقلال خوب بود و امیدوارم استقلال هم صعود کند و شاهد یک دربی هیجان‌انگیز و دیدنی از استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9xp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماده باش فرهاد مجیدی به مدافع مغضوب استقلال