تاریخ انتشار: 1400/02/08 06:55
کد خبر: 40484

از گل‌نزدن‌ تا اشتباهات کوچک/ باختی که پرسپولیس را هوشیار کرد

«شکست دور از انتظار پرسپولیسی‌ها مقابل الوحده می‌تواند نقطه عطفی در ادامه کار آنها در لیگ قهرمانان آسیا باشد»
از گل‌نزدن‌ تا اشتباهات کوچک/ باختی که پرسپولیس را هوشیار کرد

پرسپولیس ایران در هفته پنجم رقابت‌های گروهی  لیگ قهرمانان آسیا با حساب یک بر صفر مغلوب رقیب اماراتیش شد و این باخت در بهترین زمان ممکن رخ داد.

انتقادی که به پرسپولیس در این رقابت‌ها وارد بود خوردن گل‌های آسان و البته زود هنگام است که در بقیه بازی‌ها به راحتی جبران می‌شد و این تیم از موقعیت‌های فراوان بدست آمده می‌توانست به گل برسد.

اما در دیدار آخر الوحده که خیلی زود به گل رسید با یک سیستم دفاعی چند لایه موفق شد دروازه خود را بسته نگاه دارد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

پرسپولیس در این دیدار مانند ماه‌های گذشته فرصت‌های زیادی را از دست داد، اما اینبار فرصت سوزی‌ها آنها را گرفتار کرد و هیچ گلی به ثمر نرساندند.

901

این باخت تلنگر بسیار خوب و به جایی بود، چراکه شاگردان یحی گل‌محمد با توجه به ۴ برد در ۴ بازی ابتدایی خود حالا برای صعود به عنوان تیم اول فقط به یک تساوی مقابل الریان ناامید نیاز دارند و در بدترین حالت ممکن صعودشان به عنوان یکی از سه تیم دوم گروه‌های پنجگانه مسجل است.

این شکست می‌تواند به پرسپولیسی‌ها یادآوری کند بازی سختگیرانه را فراموش نکنند و قدر موقعیت‌های بدست آمده را بیشتر بدانند چرا که فوتبال روی بی رحم هم دارد و گل زدن و گل نخوردن از واجبات رسیدن به موفقیت در یک دیدار فوتبال است.

این شکست شاگردان گل‌محمدی را هوشیارتر کرد و در مراحل حذفی قطعا دقت و تمرکز آنها را بالاتر خواهد برد تا دیگر اشتباهات بازی با الوحده را فراموش نکنند.

پرسپولیس همچنان از مدعیان اصلی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و باید دید عملکرد سرخپوشان در بازی مقابل الریان چگونه است و آیا نائب قهرمان دوره قبلی رقابت‌ها با بر مقابل الریان اتفاقی بودن این شکست را نشان می‌دهد یا گل محمدی باید چاره‌ای به حال تیمش بیاندیشد.

به قلم

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwqze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازتاب شکست پرسپولیس مقابل الوحده در روزنامه‌های اماراتی