تاریخ انتشار: 1400/02/08 10:46
کد خبر: 40468

خلعتبری: فردا بازی سختی داریم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: جای خالی تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا ناراحت کننده است.
خلعتبری: فردا بازی سختی داریم

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد شرایط سپاهان بعد از برد مقابل نساجی و صدرنشینی درلیگ برتر، اظهار داشت: می‌دانستیم کار خیلی سختی در قائمشهر داریم. نساجی هم به این سه امتیاز احتیاج داشت ولی برای برد به زمین رفته بودیم و توانستیم سه امتیاز خیلی خوب را در زمین حریف بگیریم.  

مهاجم سپاهان در خصوص اینکه کارشان در مصاف با نساجی به مشکل خورد، عنوان کرد: جایگاه نساجی در انتهای جدول نیست و متاسفانه برخلاف انتظارات نتیجه گرفته ولی با آمدن ساکت الهامی در این تیم  تغییر و تحول ایجاد شده و شرایط خیلی بهتری پیدا کرده‌اند. او می‌تواند نساجی را در لیگ برتر نگه دارد. بازی روی چمن مصنوعی کار سختی است و شرایط خاص خودش را دارد. ضمن اینکه تیم ما اواخر نیمه اول 10نفره شد و این اتفاق کارمان را سخت‌تر کرد. البته اشتباه داوری ممکن است برای هر تیمی باشد و در شرایط بازی این اتفاقات پیش می‌آیند.

وی در مورد صدرنشینی سپاهان و رقابت تنگاتنگ با پرسپولیس برای قهرمانی در فصل جاری، گفت: باید ببینیم خدا چه می خواهد. تمام تلاشمان را برای موفقیت سپاهان به کار می‌گیریم. امیدواریم در پایان فصل بتوانیم به قهرمانی برسیم. سپاهان، پرسپولیس و استقلال شرایط خوبی در جدول دارند. تیم‌های دیگر و حتی فولاد هم روی کاغذ برای قهرمانی شانس دارند. هر تیمی شایستگی بیشتری داشته باشد به قهرمانی می‌رسد.

خلعتبری در مورد بازی فردا مقابل خوشه طلایی در جام حذفی، اظهار داشت: یک بازی خیلی سخت در ساوه داریم. آن‌ها در لیگ آزادگان نتایج خوبی گرفته‌اند و در این هفته هم 4 بر یک پیروز شدند. کارمان سخت است اما امیدواریم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و برنده از زمین خارج شویم.

وی در مورد تغییر در ظاهرش که مورد توجه عکاسان هم قرار گرفته، عنوان کرد: بعضی اوقات انسان در زندگی خودش تغییرو تحولاتی ایجاد می‌کند و این هیچ ایرادی ندارد. هرکسی اختیارش دست خودش است. من هم تصمیم گرفتم این تغییر را انجام بدهم و اتفاق خاصی نیست.

مهاجم سپاهان در خصوص اینکه آیا پس از پایان فصل به همکاری خودش با این تیم ادامه می‌دهد، گفت: ان‌شاالله بتوانیم فصل را به خوبی تمام کنیم و به هواداران یک قهرمانی هدیه بدهیم. قرارداد من با باشگاه سپاهان تا آخر فصل است. بعد از آن اگر باشگاه من را بخواهد صحبت می‌کنیم در غیر این صورت جدا می‌شوم اما همیشه سپاهان خانه من بوده، سپاهان و ذوب‌آهن همیشه در قلب من جا دارند. هر موقع هم در اصفهان نبودم برای سپاهان آزروی موفقیت کردم.

خلعتبری در موردعملکرد تیم‌های ایرانی درلیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس نتایج خیلی خوبی گرفت. در بازی آخر هم که شکست خورد موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست داد با این حال صعودش صددرصد است. شانس فولاد کمرنگ است اما جواد نکونام تیم خیلی خوبی دارد. آن‌ها بازی‌های جذابی را انجام دادند و واقعا از دیدن آن لذت بردیم. استقلال و تراکتور هر دو برای صعود شانس دارند. استقلال در گروه سختی قرار گرفته ولی تیم خیلی خوبی دارد. همچنین امیدوارم تراکتور هم به عنوان نماینده فوتبال ایران نتایج خوبی بگیرد.

وی در خصوص جای خالی سپاهان در این مسابقات گفت: واقعا ناراحت کننده است. دوست داشتیم امسال در لیگ قهرمانان آسیا باشیم اما شرایط فوتبالی اینطور رقم خورد. به هرحال الان این 4 تیم نماینده فوتبال ایران هستند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. ان‌شاالله سپاهان هم فصل بعد نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzb8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسن و جوان از جنس سپاهان