تاریخ انتشار: 1400/02/09 18:00
برای صعود همه چیز دست خودمان است
کد خبر: 40382

مجیدی: از میهمان‌نوازی عربستانی‌ها تشکر می‌کنم

سرمربی استقلال می‌گوید فوتبال تهاجمی تیمش مساله عجیب و غریبی نیست.
مجیدی: از میهمان‌نوازی عربستانی‌ها تشکر می‌کنم

 فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با الشرطه عراق حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مشروح صحبت های سرمربی استقلال را در ادامه می‌خوانید:

همه چیز برای صعود دست خودمان است

 فکر می‌کنم در بازی قبلی برابر الاهلی خیلی باهوش و با تدبیر بازی کردیم. با تعویض‌هایمان توانستیم بازی را کنترل کنیم. مهم‌ترین فاکتور بازی فردا این است که برای صعود همه چیز دست خودمان است.

 

پیروزی الشرطه برابر الدحیل و سوپرایز شما؟

چیزی که مسلم است، این است که ما فردا بازی بسیار سختی داریم. تنها چیزی که از بازیکنانم خواسته‌ام، تنها یک نکته بوده است. ما باید فقط خودمان باشیم و اگر خودمان باشیم، شما منتظر نباشید چون سوپرایزی نمی‌بینید.

 

بازهم فوتبال تهاجمی؟

در رابطه با بازی هجومی استقلال باید بگویم که این ساختار و فرهنگ باشگاه است و این مدلی است که بازیکنان و هواداران دوست دارند. دنبال کارهای عجیب و غریب نیستیم و این مدل تیم ماست. برای بازی فردا هم به بازیکنانم گفته‌ام به دنبال کارهای عجیب و غریبی نیستیم و می‌خواهیم مدل خودمان بازی کنیم.

 

غایب بازی؟

به خاطر فشردگی مسابقات بعضی از بازیکنانمان خسته نبودند، در مرز آسیب دیدگی بودند. ما آن‌ها را تعویض‌هایمان حفظ کردیم. بعضی از تعویض‌هایمان در بازی قبلی به خاطر عملکرد فنی و خستگی نبود و می‌خواستیم بازیکنان آسیب نبینند و ما آن‌ها را حفظ کردیم.

 

نگرانی بابت بازی فردا؟

هر نتیجه‌ای که در بازی قبلی الشرطه به دست می‌آمد، باعث نمی‌شد تمرکز من و بازیکنانم بهم بخورد. من بلد هستم که چگونه بازیکنانم را آماده بازی کنم تا هر ۱۱ بازیکنی که فردا بازی می‌کنند، با یک قلب واحد و یک جسم واحد مقابل حریف بازی می‌کنند.

 

امیدوارم میهمان‌نوازی عربستانی ها را جبران کنیم

چون آخرین کنفرانس است می‌خواهم دو تشکر کنم. اول از نمایندگان AFC که بازی‌ها را با نظم برگزار کردند. دومین تشکر هم از فدراسیون فوتبال عربستان دارم که بهترین هماهنگی را با ما داشتند و نمایندگان الاهلی هرچه که نیاز داشتیم را در اختیار ما گذاشتند و از همه آن‌ها ممنون هستم. امیدوارم در آینده نزدیک تیم‌های عربستانی به ایران بیایند و ما میهمان‌نوازی آن‌ها را جبران کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jeoez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیاباته همچنان نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند