تاریخ انتشار: 1400/02/10 09:55
کد خبر: 40351

11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل الشرطه

استقلال تهران درآخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف تیم الشرطه عراق می‌رود.
11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل الشرطه

در آخرین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال ایران از ساعت ۲۲:۱۵ امشب به مصاف الشرطه عراق می‌رود. دیدار رفت این دو تیم در هفته دوم مسابقات با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسیده بود.

الشرطه عراق هیچ شانسی برای صعود از این گروه ندارد و تنها سه امتیاز کسب کرده است اما سرنوشت صعود سه تیم دیگر گروه به نمایش این تیم بستگی دارد. برتری این تیم مقابل الدحیل شرایط گروه را پیچیده کرده است.

استقلال تهران در بازی مقابل الشرطه مانند بازی قبلی تمامی بازیکنانش را در اختیار نخواهد داشت. در مسابقه قبلی شیخ دیاباته به دلیل آسیب دیدگی ز ابتدا فیکس نبود و به عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شد ولی محمد نادری هیچ شانسب برای بازی نداشت. نادری به دلیل آسیب دیدگی در لیست بازی قبلی غایب بود و گفته می‌شد برای بازی امشب مشکلی نخواهد داشت اما او این بازی را از دست داده است.

ترکیب استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان در بازی نخست مقابل الاهلی را رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، سعید مهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی تشکیل دادند. در بازی دوم مقابل الشرطه مرادمند، رضاوند و دیاباته در ترکیب جانشینی غلامی، مهری و مطهری شدند.

 برای بازی با الدحیل وریا غفوری و هروویه میلیچ نیمکت نشینی شدند تا احمد موسوی و مطهری به ترکیب ملحق شوند. در دومین مسابقه با الدحیل، عارف غلامی، مهدی مهدی پور و وریا غفوری جانشین ریگی، موسوی و مرادمند شدند. اکنون ترکیب باید دوباره دستخوش تغییر شود.

در دومین رویارویی با الاهلی، تنها میلیچ به ترکیب اضافه شد و به جای نادری بازی کرد؛ سایر بازیکنان بدون تغییر در ترکیب اصلی حضور داشتند.

در بازی امشب پیش بینی می‌شود، با بازگشت دیاباته به ترکیب اصلی، احمد موسوی از خط میانی نیمکت نشین شود تا او تنها تغییر ترکیب باشد و تیم با سه مهاجم برای بازی حساس به میدان برود.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال برابر الشرطه به شرح زیر است:

رشید مظاهری، وریا غفوری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qg8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی شاگردان مجیدی مقابل الاهلی