تاریخ انتشار: 1400/02/11 10:51
کد خبر: 40290

پورموسوی: تیم ما بیمار است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما بیمار است و کمبود بازیکن دارد.
پورموسوی: تیم ما بیمار است

سید سیروس پورموسوی درباره پرداخت پول به تیم فوتبال صنعت نفت، گفت: مسئولان شهر یک مقدار تکان خوردند و به خودشان آمدند؛ هرچند دیر بود و نتوانستیم در نیم فصل تیم را خوب تقویت کنیم. با همان اندک بازیکنان نیم فصل دوم را شروع کردیم که با مصدومیت و کمبود بازیکن مواجه شدیم و حتی در جام حذفی نتوانستیم از چند بازیکن استفاده کنیم. تیم ما خوب بازی می‌کند اما عدم تمرکز باعث شد نتیجه نگیریم.

سرمربی صنعت نفت که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، در خصوص وضعیت رحیم زهیوی و مصدومیت این مهاجم تصریح کرد: احتمال پارگی رباط صلیبی زهیوی ۵۰ درصد است. قرار شد او به پزشک مراجعه کند تا ببیند می‌تواند با چند هفته بدنسازی کار را انجام بدهد یا باید جراحی کند. الان مشکل ما پول نیست بلکه کمبود بازیکن است.

پورموسی همچنین درباره اینکه قصد داشت در بازی گذشته صنعت نفت، تیمش را در اعتراض به تصمیمات داور از زمین خارج کند، گفت: داور پنالتی اعلام کرد. اولین بار نبود که داوران چنین تصمیمی برای ما می‌گیرند. مشکل آنجا بود که داور چهارم در حضور ما به داور وسط اعلام می‌کرد این صحنه پنالتی نیست. او حتی چند بار داور وسط را صدا کرد ولی داور نیامد. کمک داور هم می‌گفت پنالتی نیست ولی داور حاضر نبود قبول کند. به بازیکنانم گفتم اگر نمی‌خواهید بازی را ادامه بدهید، ادامه ندهید ولی اعتراضی هم نکنید.

سرمربی صنعت نفت در پایان در پاسخ به این سئوال که چند درصد از قراردادهای اعضای تیم پرداخت شده است؟ گفت: این پول خیلی دیر به باشگاه صنعت نفت آمد. ناراحتی ما این بود که پول از وزارت نفت آمده بود اما از دی ماه تا اردیبهشت به خاطر چهار تکه کاغذ، پول را خوابانده بودند. تیم ما بیمار شده است. دوست داشتیم پول زمانی می‌آمد که بازیکنان عصای دست ما می‌شدند. از بازیکنانم بابت باخت گلایه کردم ولی از تلاش و انگیزه تشکر کردم. چون قراردادها پایین بود بازیکنان انتظار داشتند همین مبلغ به موقع پرداخت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rb96y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی مشکوک به کرونا