تاریخ انتشار: 1400/02/11 12:44
کد خبر: 40285

پزشک پرسپولیس: کار وزارت بهداشت برای قرنطینه پرسپولیس را تایید می‌کنم

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط خاص کشور هند، کار وزارت بهداشت برای قرنطینه اعضای کاروان پرسپولیس را تایید می‌کنم.
 پزشک پرسپولیس: کار وزارت بهداشت برای قرنطینه پرسپولیس را تایید می‌کنم

دکتر علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه افشین پیروانی معتقد بوده قرنطینه بازیکنان پرسپولیس نمایشی است و آیا او هم چنین اعتقادی دارد؟ گفت: تیم پرسپولیس با توجه به حساسیت‌هایی که وجود داشت 21 روز در هند به طور کامل در قرنطینه بود و سعی کردیم بالاترین استانداردها را برای سلامت بازیکنان رعایت کنیم. ما هفت بار تست کرونا داریم اما با تمام این وضعیت با شرایط خاصی که کشور هند دارد کار وزارت بهداشت در مورد پرسپولیس را تایید می‌کنم.

وی ادامه داد: سلامت هموطنان از هر چیزی برای ما مهم‌تر است ولی خواسته ما این است این شرایط برای تمام سفرها رعایت شود. تا جایی که می‌دانیم شرایطی که برای پرسپولیس ایجاد شده برای هیچ تیمی ایجاد نشده است.

پزشک پرسپولیس تصریح کرد: جواب تست اول ما هنوز اعلام نشده است. تست دوم را هم روز دوشنبه پشت سر می‌گذاریم و فکر می‌کنم جواب آن روز سه شنبه حاضر شود که پس از آن بازیکنان می‌توانند به تمرینات بازگردند. منتظر جواب تست دوم خواهیم بود و احتمالاً پس از آن بازیکنان می توانند در اختیار کادر فنی باشد. 

حقیقت درباره لزوم قرتطینه اعضای کاروان پرسپولیس کفت: اگر  قرار به قرنطینه است باید همه چیز روی اصول باشد. همین الان پرسنل هتل باید ایزوله باشند و به هیچ وجه ورود و خروج از هتل انجام نشود اما اکنون شرایط اینگونه نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqwry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود مقتدرانه پرسپولیس به مرحله حذفی/ گلباران یاران شجاع در هند