تاریخ انتشار: 1400/02/12 15:07
کد خبر: 40225

20 هزار یورویی که پنجره استقلال را بست

در حالی پنجره باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات لکیچ بسته شد که مبلغ این بدهی 20 هزار یورو بوده است.
 20 هزار یورویی که پنجره استقلال را بست

 در حالیکه هواداران استقلال صبح امروز را با خبر جدایی فراز کمالوند از این تیم آغاز کردند، شوک بعدی که به این تیم وارد شد، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات میلیسیچ لکیچ بود.

فصل قبل و پس از حضور فرهاد مجیدی به عنوان جایگزین استراماچونی در تیم استقلال، او میلیسیچ لکیچ که تابعیت صربستانی اسپانیایی دارد را به عنوان دستیار خود انتخاب کرد. اما با جدایی لکیچ از آبی پوشان، او خواستار دریافت مطالباتش شد.

لکیچ خرداد سال گذشته با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال، خواستار دریافت مطالباتش شد ولی این اتفاق رخ نداد تا اینکه با پیگیری های این مربی، امروز و پس از ارسال نامه فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد. نکته مهم اینکه مبلغ طلب میلیسیچ لکیچ تنها 20 هزار یورو بوده که به دلیل عدم پرداخت آن، این مربی پس از شکایت از آبی پوشان، باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شد.

اکنون مدیران استقلال باید مبلغ 20 هزار یورو به علاوه 5 هزار فرانک سوئیس بابت جریمه فیفا پرداخت کنند تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود. لازم به ذکر است که وکیل لکیچ، همان وکیل شفر و میلیچ است و استقلالی ها باید برای حل این مشکل، با او وارد مذاکره شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36byne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



احتمال حضور تعویضی دیاباته مقابل الاهلی
حضور شیخ در لیست 21 نفره آبی ها