تاریخ انتشار: 1400/02/20 09:44
کد خبر: 39771

کادر فنی استقلال،امیدوار به برطرف شدن مشکل دو بازیکن کلیدی

تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف ذوب آهن رفت که ۳ بازیکنش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و تیم پزشکی در تلاش است آنها را برای دربی آماده کند.
کادر فنی استقلال،امیدوار به برطرف شدن مشکل دو بازیکن کلیدی

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر شب گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن رفت و در این بازی حساس با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. این اتفاق در حالی افتاد که آبی ها وریا غفوری، متین کریم زاده و فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

آبی پوشان روز جمعه در دیدار حساس دیگری مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند که حضور همه نفرات شان در این بازی مهم است و سرمربی آنها نیز تاکید دارد بازیکنان مصدومش را در اختیار داشته باشد.

مصدومان استقلال در روزهای باقی مانده تا این دیدار مهم دوره درمانی خود را تکمیل می‌کنند و روند بهبودی آنها به گونه‌ای است که انتظار می‌رود تا روز جمعه و برای حضور در دربی مشکلی نداشته باشند. آبی‌ها امیدوارند که در این دیدار مهم حداقل وریا غفوری و فرشید اسماعیلی را در اختیار داشته باشند.

استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkl9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو استقلالی در خطر از دست دادن دربی